تازه ها

پنجشنبه 24 ارديبهشت 1394-12:46 کد خبر:8081

نائیج پورخبرداد:

جمعیت داوطلبی در ۵ حوزه نظام مهندسی ساختمان راه اندازی شد

انعکاس شمال - رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران، از راه اندازی جمعیت داوطلبی در پنج حوزه با همکاری روابط عمومی این سازمان خبر داد.

به گزارش انعکاس شمال به نقل ازروابط عمومی نظام مهندسی ساختمان مازندران ، مهندس تورج نائیج پور پیش از ظهر چهارشنبه در همایش روابط عمومی های استان، گفت: با کمک روابط عمومی سازمان، در پنج حوزه از جمله محیط زیست، بیماریهای خاص، معماری و شهرسازی جمعیت داوطلبی راه اندازی شده است

وی با اشاره به ۲۷ هزار عضو سازمان نظام مهندسی گفت: ۴۰ درصد جمعیت این سازمان جوان هستند و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

این مسئول با اعلام اینکه 62 هزار کارگر ماهر در مازندران با همکاری سازمان فنی‌وحرفه‌ای استان شناسایی شدند، خاطرنشان کرد: به این کارگران در بخش‌های مختلف آموزش‌های لازم داده شده و به آنها کارت مهارت اعطا شد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی نقش مشاور را در سازمان نظام مهندسی دارد افزود: در این سازمان، روابط عمومی کمک می کند تا ارتباط موثری با ذینفعان داشته باشیم.

مهندس نائیج‌پور با اعلام اینکه این سازمان دارای نیروهای ستادی و اعضای نظام است، تأکید کرد: روابط عمومی در ایجاد ارتباط در بین مهندسان این دو بخش هم نقش کلیدی دارد.

وی با اشاره به اینکه سازمان نظام مهندسی در مازندران 300 پرسنل دارد، تصریح کرد: 27 هزار عضو این سازمان نیز تلاش زیادی در عرصه زیباسازی و مهندسی شهری دارند.

این مقام مسئول با اعلام ایجاد تفکر تمرکززدایی در استان، بیان کرد: تلاش داریم تا بسیاری از برنامه‌های سازمان نظام مهندسی مازندران را از مرکز استان خارج کنیم، هرچند درنظر داریم با محوریت تفکر بر توسعه پایدار جامعه و محیط را برای آیندگان به‌خوبی مهیا کرده و به آنها تحویل دهیم.

مهندس نائیج پور، با بیان اینکه در مازندران محیط زیست وضعیت ویژه ای دارد گفت: باید به تفکیک زباله در استان توجه شود و روابط عمومی ها در این حوزه نقشی مهمی برای فرهنگسازی دارند.

رئیس سازمان نظام مهندسی مازندران تصریح کرد: روابط عمومی برای اینکه رسالتهای مهم را پیش برند نیاز به مهارت دارند که جلب اعتماد از جمله مهارتهاست.

وی با بیان اینکه امروز دچار آلودگیهای اطلاعاتی هستیم تصریح کرد: باید داده ها پالایش و پردازش شوند و روابط عمومی ها در توسعه استان نقش مهمی دارند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران تدوین نظام ارتباطی منسجم را امری ضروری دانست و گفت: مهارتهای جدید را باید بیاموزیم و با رویکردی کاربردی اطلاع رسانی کرده و اعتماد مخاطب را به عنوان بزرگترین سرمایه اجتماعی قدر بدانیم.

همایش مدیران و مسوولان روابط عمومی های استان به مناسبت گرامی داشت روز روابط عمومی و ارتباطات با همکاری استانداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران و انجمن روابط عمومی ایران برگزار با حضور اعضای هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان مازندران،مدیرکل اداره ورزش و جوانان ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، هیات مدیره انجمن روابط عمومی ایران ، تمامی روابط عمومی های شهرداری ها ،فرمانداری ها و ادارات کل استان برگزار شد و در این همایش از مدال آوران کشتی مازندران تجلیل بعمل آمد .

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :