تازه ها

پنجشنبه 24 ارديبهشت 1394-12:44 کد خبر:8080

معاون سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

کمبود سرمایه در گردش معضل جدی واحدهای تولیدی است

انعکاس شمال - معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: کمبود سرمایه در گردش معضل جدی برای واحدهای تولیدی است.


به گزارش انعکاس شمال به نقل روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، سید محمد جعفری در جلسه  هم اندیشی، هماهنگی و توجیهی تهیه طرح تاسیس و راه اندازی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی و صندوق خرد زنان روستایی اظهار کرد: رونق اقتصادی بخش کشاورزی، حمایت از کشاورزان با اعطای تسهیلات کم بهره و استفاده از ظرفیت های بخش کشاورزی از اهداف صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی است.

 

وی ادامه داد: 49 درصد سرمایه صندوق توسعه بخش کشاورزی از سوی دولت و 51 درصد دیگر از سوی سهامداران تامین می شود.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران تصریح کرد: برای هر صندوق خرد زنان روستایی 2 میلیون تومان کمک بلاعوض پیش بینی شده است.

جعفری خاطرنشان کرد: 51 صندوق خرد زنان روستایی در مازندران فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه طی سال های اخیر تحول خوبی در بخش کشاورزی ایجاد شده است گفت: گذر از کشاورزی سنتی به مدرن و استفاده از فناوری های جدید از اهداف وزارت جهاد کشاورزی است که این امر بر کسی پوشیده نیست.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، کمبود تسهیلات سرمایه در گردش را معضل جدی برای واحدهای تولیدی دانست و افزود: باید با در اختیار قرار دادن منابع و ساختار قانونی لازم برای این کار، سرمایه کم بهره را در اختیار واحدهای  تولیدی قرار دهیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :