تازه ها

چهارشنبه 23 ارديبهشت 1394-14:12 کد خبر:8074

تکذیب خبر جراحی قلب سید حسن


به‌دنبال ادعای رسانه‌های اسرائیلی درباره وضعیت سلامت دبیرکل حزب‌الله لبنان، نماینده حزب‌الله لبنان در تهران با تکذیب خبر عمل جراحی قلب «سید حسن نصرالله» اعلام کرد که وی در سلامت کامل به‌سر می‌برد و این اخبار نادرست است.

شب گذشته (سه‌شنبه) بود که رسانه‌های اسرائیلی و در صدر آن‌ها «یدیعوت آحارونوت» اقدام به انتشار خبری با عنوان «عمل جراحی قلب دبیرکل حزب‌الله لبنان» کردند.

براساس این گزارش، «یدیعوت آحارانوت» مدعی شد: گزارش‌هایی منتشر شده است که نشان می‌دهد «سید حسن نصرالله» چند روز پیش در بیمارستانی در پایتخت لبنان به دلیل حمله قلبی تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

«سید عبدالله صفی‌الدین» نماینده حزب‌الله لبنان در تهران با تکذیب این خبر گفت که دبیرکل حزب‌الله لبنان در سلامت کامل به‌سر می‌برند و هرگونه خبری در این‌باره صحت ندارد.

در بخش دیگری از گزارش روزنامه «یدیعوت آحارونت» با بیان اینکه شایعات درباره وضعیت سلامت دبیرکل حزب‌الله لبنان بار دیگر در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های اینترنتی در خلیج‌فارس منتشر شده، آمده است: گزارش‌ها نشان می‌دهد که «سید حسن نصرالله» چند روز پیش در بیمارستانی در محله جنوبی بیروت به‌دلیل بروز مشکلاتی برای قلب خود پذیرش و جراحی شده است.

در ادامه این گزارش آمده است: بر اساس رسم هر ساله «سیدحسن نصرالله» قرار است در روز 24 می (3 خرداد) و همزمان با سالگرد عقب‌نشینی نیروهای اسرائیلی از لبنان سخنرانی کند. اکنون با توجه به خبر منتشرشده سرنوشت این سخنرانی می‌تواند مشخص کند که آیا شایعات اخیر حقیقت دارد یا نه.

منبع: آنا
نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :