تازه ها

چهارشنبه 23 ارديبهشت 1394-13:46 کد خبر:8069

تجلیل از کارکنان نمونه سازمان عمران شهرداری ساری

انعکاس شمال - به مناسبت گرامیداشت روز کارگر ،تعدادی از کارگران نمونه این سازمان ، با اهداء لوح تقدیر و هدیه در جلسه هیئت مدیره  تجلیل شدند.


به گزارش انعکاس شمال به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی سازمان عمران شهرداری مرکز مازندرانجلسه هیئت مدیره سازمان عمران شهرداری ساری به ریاست حمید فرزانه و با حضور عباس رشیدی معاون فنی شهرداری ، باقری رئیس کمیته فنی شهرداری  ، سید کمال آقامیری مدیرعامل سازمان عمران ، طاهری سرپرست معاونت اداری مالی شهرداری ، کاوه مرتضوی و قاسم انگیزه معاونین سازمان عمران ، علی ایزدی مسئول امور مالی ، ایمان کاملی رئیس حوزه راهسازی در سالن کنفرانس بیداری اسلامی برگزار گردید .

در این جلسه رئیس هیئت مدیره سازمان عمران خواستار استمرار فضای وحدت و نقد پذیری در اجرای پروژه های محوله به این سازمان شد و ارائه گزارشات دقیق از روند چگونگی فعالیت ها به شهروندان را عاملی موثر در جلب رضایت آنها برشمرد ؛ فرزانه با اشاره به اینکه عملکرد سازمان عمران مایه سربلندی شهرداری ساری است ، یادآور شد : حمایت از این روند باعث افزایش سطح خدمات رسانی این سازمان و به طور کل شهرداری به مردم شریف شهرمان خواهد بود .

برپایه این گزارش سید کمال آقامیری مدیرعامل سازمان عمران ضمن تشریح گزارشی از عملکرد عمرانی در سطح شهر گفت: تمامی مجموعه سازمان عمران خود را موظف به اجرای دستورات شهردار و مصوبه های شورای شهر می دانند . آقامیری با بیان اینکه ما سربازان شهر در اجرای پروژه های عمرانی هستیم ، یادآوری کرد : ما با کارمان تبلیغات می کنیم و اجرای پروژه های محوله عمرانی در سطح شهر و تلاش در جلب رضایت شهروندان بالاترین تبلیغ برای سازمان عمران محسوب می شود.

 این گزارش حاکیست در پایان این جلسه و به مناسبت گرامیداشت روز کارگر ، به تعدادی از کارگران نمونه این سازمان ، با اهداء لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یادبود تجلیل شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :