تازه ها

چهارشنبه 23 ارديبهشت 1394-9:30 کد خبر:8063

تاخیر 6 ساعته پروازهای مشهد


پروازهای امروز شرکت هواپیمایی آتا با تاخیرهای چند ساعته روبرو بوده است که از این میان می‌توان به تاخیر شش ساعته پرواز شماره 5263 مشهد که قرار بوده ساعت 16:50 دقیقه از تهران عازم مشهد مقدس شود اشاره کرد.

یکی از مسافران پرواز 5263 در جنوب استان تهران اظهار داشت: ساعت پرواز درج شده روی بلیط 16:50 دقیقه بود و با توجه به توصیه‌ای که روی بلیط نوشته شده بود از 2 ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور یافتیم اما متاسفانه این پرواز با تاخیر روبرو است.

وی گفت: در حال حاضر پس از گذشت شش ساعت از زمان پرواز همچنان هیچ کدام از مسئولان این شرکت پاسخگو نبوده و زمان دقیق پرواز و یا کنسل شدن پرواز را به مسافران اطلاع نمی‌دهند.

این مسافر خاطرنشان کرد: برخی مسافران همانند ما تاکنون بیش از هفت ساعت است که در فرودگاه مهرآباد سرگردان هستند و هیچ مسئولی پاسخگو نیست.

مسافران پروازهای خوزستان و مشهد شرکت آتا نیز در گفت‌وگوهای جداگانه دیگر با خبرنگار فارس اظهار داشتند که پرواز خوزستان شرکت آتا نیز با تاخیر روبرو بوده است و پرواز دیگر مشهد این شرکت به شماره 5213 نیز که قرار بوده ساعت 20:30 عازم مشهد شود نیز با دو ساعت تاخیر روبرو بوده است و تا زمان انتشار این خبر هیچ کدام از مسئولان این شرکت پاسخگو مسافران این پرواز نیز نبوده اند.

 

منبع: فارس
نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :