تازه ها

چهارشنبه 29 بهمن 1393-19:48 کد خبر:8

نویسنده کتاب 11 سپتامبر مطرح کرد:

داعش؛ ارتش مخفی آمریکا

نویسنده و مورخ مشهور آمریکایی از داعش به عنوان " ارتش مخفی آمریکا" یاد کرد و گفت : ابوبکر البغدادی (رهبر گروه تروریستی داعش) دوست صمیمی جان مک کین، سناتور...

 

انعکاس شمال / به گزارش راشا تودی، وِبستِر گریفین تارپلی خاطرنشان کرد: آمریکا اگر بخواهد می تواند همه سایت های اینترنتی را که داعش از آن استفاده می کند، مسدود کند.

تارپلی که نویسنده کتاب معروف "یازده سپتامبر" است، آمریکا را مهد تروریسم پروری خواند و افزود: تروریسمِ دست ساخته، در آمریکا ساخته می شود. 

 

 سناتور مک کین عضو کنگره آمریکا از جمله افرادیست که تاکنون بارها با تروریست های سوریه دیدار داشته است. عکس فوق یکی از دیدارهای کین با تروریست ها در سوریه است. برخی منابع، نفر سمت چپ جلو تصویر را البغدادی ، سرکرده گروه داعش معرفی کرده اند.

وی که معروف به انتقاد از دولت های آمریکا و عضو کنگره جهانی مبارزه با امپریالیسم است، تصریح کرد: شهر درنه لیبی که جنگنده های مصر آن را بمباران کردند، مرکز تروریسم جهانی است.
تارپلی گفت: شهر درنه با وجود جمعیت کم خود، تعداد زیادی تروریست را به عراق و سوریه می فرستد.

تاکنون مدارک و مستندات بسیاری در باره کمک های گسترده تسلیحاتی آمریکا به تروریست های داعش فاش شده است.

واشنگتن فروریختن کمک ها برای نیروهای داعش را اشتباه و خطای خلبان ها در فروریختن محموله ها توصیف می کند، اشتباهی که ظاهرا آمریکایی ها دوست دارند همه روزه آن را تکرار کنند.

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :