تازه ها

سه شنبه 22 ارديبهشت 1394-9:17 کد خبر:7034

نصب تندیس شهید مطهری در میدان معلم کیاسر

انعکاس شمال - به همت سهرداری کیاسرتندیس استاد شهید مرتضی مطهری در میدان معلم کیاسر نصب شد.


به همت شهرداری واعضای شورای شهر کیاسر تندیس استاد شهید مرتضی مطهری در میدان معلم کیاسر نصب شد.

به گزارش انعکاس شمال ،خليل انتظاري شهردار کياسر در مراسم رونمايي ازتنديس علامه شهيد مرتضي مطهري در ميدان معلم کياسر، هدف از نصب اين تنديس را تکريم از مقام شامخ استاد شهيد مرتضي مطهري و معلمان زحمتکش بخش چهاردانگه دانست.

وي با بيان اينکه ساخت پروژه‌هاي شهري در شهر کياسر در دستور کار قرار دارد، افزود: در حال حاضر عمليات ساخت آبنما در بام شهر کياسر آغاز شده است.

شهردار کياسر از ساخت پارکي به مساحت 30 هزار متر مربع در بام شهر براي جذب گردشگر در اين منطقه خبر داد و گفت: در اين پارک با احداث آسياب در آن گندم آرد شده و طبخ نان محلي در کنار آن انجام مي شود که مي تواند در معرفي جاذبه‌هاي گردشگري منطقه موثر باشد.

وي با اشاره به ساخت بلوار توريستي در ورودي شهر کياسر، افزود: پروژه 5 کيلومتري ورودي شهر کياسر با عرض 75 متر و دو باند کالسکه رو و ماشين رو احداث مي شود که مي تواند به عنوان يکي از پروژه هاي بزرگ شهري در مازندران قلمداد شود.

انتظاري از ساخت گرمابه سنتي آينده نزديک در شهر کياسر خبر داد و تصريح کرد: با توجه به درخواست شهروندان کياسري براي احداث گرمابه در اين شهر با همت شورا و شهرداري  و شهرندان کياسر گرمابه سنتي در شهر کياسر ساخته مي‌شود

در سال اخیر شهرداری کیاسر با نصب تندیس کشاورز در سه راهی درپشت ، لامپا در میدان ولی عصر(عج) و تندیس استاد مرتضی مطهری در میدان معلم جلوه  زیبایی به شهر کیاسر داده است.

بخش چهاردانگه و شهر کیاسر ظرفیت بالایی برای جذب گردشگران را دارد ولی متاسفانه زیر ساخت های لازم این کار هنوز در منطقه وجود ندارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :