تازه ها

يکشنبه 20 ارديبهشت 1394-11:16 کد خبر:7000

برگزاری سومین همایش بزرگ شورائیان شهرستان ساری

انعکاس شمال - سومین همایش بزرگ شورائیان مرکز مازندران در تالار آسمان شهر برگزار شد .


انعکاس شمال - سومین همایش بزرگ شورائیان مرکز مازندران در بخش مرکزی با سخنرانی رضایی راد بخشدار مرکزی ساری – سید کمال آقامیری رئیس شورای اسلامی شهرستان – مرتضوی رئیس شورای بخش مرکزی ساری – واحدی فرماندار و نوکنده عضو شورای اسلامی بخش مرکزی در تالار آسمان شهر برگزار شد .

در این همایش رضایی راد بخشدار مرکزی ساری با تجلیل و تکریم جایگاه شوراها ، از زحمات تلاشگران این عرصه خدمتگزاری قدردانی کرد . برپایه این گزارش سید کمال آقامیری رئیس شورای اسلامی شهرستان ساری در سخنانی با تشریح جایگاه شوراها در قرآن و نظام مقدس جمهوری اسلامی خطاب به مسئولین یادآور شد: شوراها حلقه اتصال بین مردم و مسئولین هستند و باید جایگاه آنان در بین مسئولین حفظ و اهمیت آن در پیشبرد اهداف عالیه مد نظر قرار بگیرد . وی گفت: دوران کنونی شهر ساری را باید ایام رفع محرومیت ها و مظلومیت ها دانست چرا که با حمایت های عالمانه و نظارت نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران و تلاش ها و مدیریت مدبرانه مهدی عبوری شهردار و جواد واحدی فرماندار این شهر ، شاهد طی کردن مسیر مطلوبی از خدمت رسانی به مردم شهرستان ساری هستیم .این گزارش می افزاید جواد واحدی فرماندار ساری نیز در سخنانی از تلاش های شورائیان در دفاع از حق و حقوق مردم قدردانی و نقش آیت الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در استان و خدمات شهردار و اعضای شورای شهر را در توسعه شهر ساری در دولت تدبیر و امید مورد توجه قرار داد .

شایان ذکر مرتضوی رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان ساری همراه و تعهد بالای همه مسئولین مذکور را را در آبادانی این شهر نقش غیرقابل انکار دانست . گفتنی است نوکنده دیگر عضو شورای شهرستان نیز از زحمات همه مسئولین شهر ، شهرستان و اعضای شوراها قدردانی کرد.

شعبان وفایی نژاد

تصاویراز سیدمهدی پیروان

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :