تازه ها

شنبه 19 ارديبهشت 1394-11:6 کد خبر:6992

ادعای فروش لاشه پهپاد آمریکایی به ایران!


بی بی سی به نقل از پلیس ولایت نیمروز در جنوب غرب افغانستان مدعی شد یک نفر به اتهام فروش لاشه یک فروند هواپیمای بی‌سرنشین آمریکایی به "ایرانی‌ها" بازداشت شده است.

ژنرال محمدقسیم جنگل‌باغ، فرمانده پلیس نیمروز در گفتگو با بی‌بی‌سی اعلام کرد این هواپیمای بدون سرنشین کوچک تجسسی در یکی از محلات این ولایت در روزهای گذشته سقوط کرده بود.

آقای جنگل‌باغ گفت این فرد با همکاری شماری از اشخاص دیگر این پهپاد را به قیمت ۱۵۰ میلیون تومان به "ایرانی‌ها" فروخته بود، اما پیش از تحویل آن، فرد فروشنده از سوی پلیس نیمروز بازداشت شد.

وی افزود: "این هواپیما مربوط به پایگاه‌های آمریکا بود و به دست افراد محلی افتاده بود. آن‌ها با تعدادی ایرانی معامله کرده بودند که خوشبختانه ما آگاه شدیم و فعلاً این پهپاد نزد ما است."

فرمانده پلیس نیمروز گفت این پهپاد کوچک که در آن دوربین‌های فیلم‌برداری و عکاسی نصب شده، از یکی از پایگاه‌های نیروهای آمریکایی مستقر در افغانستان پرواز کرده بود. فرماندهان نیروهای آمریکایی در افغانستان هنوز در این خصوص واکنشی نشان نداده‌اند. همچنین جزئیات این پهپاد و دلیل و محل دقیق سقوط آن اعلام نشده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :