تازه ها

جمعه 18 ارديبهشت 1394-13:4 کد خبر:6985

رئیس نظام مهندسی ساختمان مازندران خبر داد:

گردهمایی بزرگ روابط عمومی های استان مازندران برگزار می شود

انعکاس شمال - رئیس نظام مهندسی ساختمان مازندران   ازگردهمایی بزرگ روابط عمومی های استان مازندران با همکاری استانداری ، نظام مهندسی ساختمان مازندران و انجمن روابط عمومی ایران خبرداد .


به گزارش انعکاس شمال به نقل ازروابط عمومی نظام مهندسی ساختمان مازندران ، مهندس تورج نائیج  پور با اعلام این خبر افزود : گردهمایی بزرگ روابط عمومی استان با شعار " روابط عمومی مخاطب محور ، مسئولیت اجتماعی سازمان ها و شهروند سازمانی " و با حضور اساتید بزرگ کشور دکتر کاظمی دینان ، دکتر مجید رضائیان ، دکتر نعمت الله فاضلی و مهندس امیرمنصور بهبهانی و همچنین مسئولین استانی  روز چهارشنبه 23 اردیبهشت ماه در محل اریکه آریایی آمل برگزار می شود.

وی اظهار داشت : با توجه به در پیش بودن روز "روابط عمومی و ارتباطات " در اردیبهشت ماه سال جاری به منظور بررسی چالش ها و معضلات فعالان و شاغلین این حرفه و بررسی نیازمندی های اطلاع رسانی موثر در حوزه صنعت ساختمان در راستای تحقق اهداف این صنعت و اتخاذ تدابیر نو از سوی مسئولان و متولیان این امر در جهت  رشد و بالندگی این حرفه گردهمایی بزرگ روابط عمومی استان برگزار می شود .

این مقام مسئول با اشاره به شعار سال و اهمیت نقش روابط عمومی در تحقق این شعار گفت : باتوجه به اینکه امسال به نام سال " دولت و ملت همدلی و هم زبانی" نامگذاری شده ، روابط عمومی ها باید درک درستی از شعار سال به عنوان نقشه راه داشته باشند و  در اقناع افکارعمومی و گسترش ارتباط میان مردم بیش از پیش بکوشند .

مهندس نائیج پور افزود : از اهداف دیگر این گردهمایی بررسی امکانات و راهکارهای لازم  در حوزه روابط عمومی در جهت تحقق شعار سال است.

رئیس نظام مهندسی ساختمان مازندران گفت : اعضای هیأت مدیره انجمن روابط عمومی ایران ،  کلیه روابط عمومی های شهرداری های استان مازندران ، کلیه روابط عمومی های فرمانداری های استان ، کلیه روابط عمومی های ادارات کل استان مدعوین این همایش هستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :