تازه ها

پنجشنبه 17 ارديبهشت 1394-20:44 کد خبر:6977

سید محمد جعفری با کسب اکثریت آرا رئیس کمیسون بازرگانی مازندران شد

انعکاس شمال - سید محمد جعفری با کسب اکثریت غالب آرا به عنوان رییس کمیسیون بازرگانی ، امور گمرکی ، حمل و نقل و ترانزیت اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان انتخاب شد.


به گزارش انعکاس شمال،سید محمد جعفری رئيس انجمن ملي حمايت از حقوق مصرف كنندگان كشور که از مدیران موفق و اهل ساری می باشد توانست با کسب بیشترین آرا رئیس کمیسیون بازرگانی ، امور گمرکی ، حمل و نقل و ترانزیت اتاق مازندران شود.

بر اساس این گزارش در کمیسیون بازرگانی ، امور گمرکی ، حمل و نقل و ترانزیت که 3 نفر نامزد ریاست آن بودند سید محمد جعفری با کسب اکثریت غالب آرا به عنوان رییس کمیسیون بازرگانی ، امور گمرکی ، حمل و نقل و ترانزیت اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان انتخاب شد.

در کمیسیون گردشگری و سرمایه گزاری و امور نمایشگاهی علی تقی پور رئیس شد و حمید یوسفی هم رییس کمیسیون صنعت ومعدن اتاق مازندران شد.

در کمیسیون خدمات فنی ، مهندسی و فن آوری باقر اصفهانی و در کمیسیون کشاورزی ، آب و منابع طبیعی نیز شمسعلی هادیزاده معلم ریاست کمیسیون ها را عهده دار شدند.

لازم به ذکر است که،سيد محمد جعفري فرزند سيد علي متولد ۱۳۵۹ داراي مدرك تحصيلي كارشناس ارشد عمران و دانشجوي سال آخر دوره دكتري مديريت شهري بوده و همچنین رئيس انجمن ملي حمايت از حقوق مصرف كنندگان كشور و مدرس دانشگاه و رییس کمیسیون طرح و برنامه شورای شهر ساری است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :