تازه ها

پنجشنبه 17 ارديبهشت 1394-1:22 کد خبر:6964

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران:

اجراي طرح جامع GIS در شهركها و نواحي صنعتي استان

انعکاس شمال - مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران از اجراي طرح جامع GIS ، با هدف جمع آوري اطلاعات دقيق و مناسب ، بعنوان پشتيبان فني در تصميم گيري ، برنامه ريزي و مديريت بهينـه در شهركها و نواحي صنعتي استان خبر داد .

 


به گزارش انعکاس شمال به نقل ازروابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي مازندران ، سيد مصطفي موسوي در جلسه كميته GIS شركت گفت : با توجه به رسالت سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران و شركت شهركهاي صنعتي استانها و نيز با نظر به گستردگي شهركهاي صنعتي و تنوع واحدهاي توليدي مستقر و ضرورت مديريت در تأمين امكانات زيربنايي و زيرساختي و نگهداري تأسيسات ايجاد شده ، در اختيار داشتن اطلاعات دقيق ، درست و بهنگام براي تصميم گيري بهتر و كارآمد ، ضروري است .

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران افزود : اجراي طرح جامع GIS با هدف دسترسي بهنگام و مطلوب در شهركها و نواحي صنعتي بهمراه اطلاعات واحدهاي توليدي و سطح خدمات زيربنايي انجام شده مي باشد .

موسوي اظهار داشت : با اجراي اين طرح ، سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران بدنبال ارتقاء سطح خدمات رساني و بهره گيري از بستر دولت الكترونيك در سطح شهركها و نواحي صنعتي استانها و بهبود فضاي كسب و كار و رونق اقتصادي است .

وي تصريح كرد : يكي از مزيتهاي ايجاد بانك اطلاعات دقيق و كامل با استفاده از GIS ، شفافيت و دسترسي سهل و آسان اطلاعات مورد نياز سرمايه گذاران و صنعتگران مي باشد كه در اين راستا ، سرمايه گذاران متقاضي فعاليت توليدي در استان ، با استفاده از اطلاعات دقيق موجود در سيستم GIS ميتوانند تصميم گيري درست و جامعي درخصوص نوع و مكان فعاليت صنعتي خويش اتخاذ نمايند .

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران بيان داشت : پايگاه آزمايشي GPS.ISIPO.IR جهت بارگذاري اطلاعات استانها در كشور ، به اين امر اختصاص يافته است .

لازم بتوضيح است در راستاي تحقق اهداف و اجراي كامل طرح GIS ، شركت شهركهاي صنعتي مازندران در دهه سوم ارديبهشت 94 ميزبان كارگروه تخصصي GIS شركتهاي استاني گروه يك كشور خواهد بود .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :