تازه ها

يکشنبه 13 ارديبهشت 1394-9:37 کد خبر:5932

استاندار مازندران در زنگ سپاس معلم

تجليل از معلم تجليل از دانايي و خردورزي است

انعکاس شمال - استاندار مازندران كه در مراسم ويژه زنگ سپاس معلم و به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم گفت : تجليل از معلم تجليل از دانايي و خردورزي است .


استاندار مازندران كه در مراسم ويژه زنگ سپاس معلم و به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در مدرسه راهنمايي دخترانه ارشاد ساري مي گفت تجليل از معلم را تجليل از دانايي و خردورزي دانست و گفت : همه ما بايد قدر معلمان عزيزان اين مناديان آگاهي و توسعه را بدانيم.
وي افزود : دانش آموزان مازندران در بسياري ازعرصه هاي علمي كشور پيشتازند
مقام عالي دولت در استان تاكيد كرد : معلمان با ايجاد خودباوري و اعتماد به نفس فرصت توسعه و پيشرفت كشور را فراهم مي كنند.
وي تعليم و تربيت را زيرساخت اصلي توسعه و پيشرفت كشور و استان دانست و گفت : ما در كنار معلمان هستيم بايد با همدلي و همزباني مشكلات معلمان عزيز را حل كنيم و اين از وظايف اصلي ماست.
وي از معلمان عزيز و پرتلاش مازندران تقدير و تشكر نمود و با اشاره به ظرفيت ها و پتانسيل هاي بالاي نيروي انساني مازندران گفت : دانش آموزان مازندران در كنكور سراسري و مسابقات رباتيك رتبه هاي برتر كشور را دارند و اين حاصل تلاش معلمان عزيز است.
استاندار مازندران در پايان به ضرورت ترويج فرهنگ حفظ محيط زيست و مهارت آموزي دانش آموزان اشاره كرد و گفت :  با توجه به خيل عظيم فارغ التحصيلان مازندران انتظار داريم معلمان گرانقدر با مهارت آموزي زمينه حضور دانش آموزان را در توسعه مازندران فراهم كنند
در اين مراسم كه مهندس دامادي نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي و جمعي از مسئولين استاني و شهرستاني حضور داشتند قاسمي مدير كل آموزش و پرورش مازندران گزارشي در مورد وضعيت آموزش و پرورش مازندران ارائه نمود و زنگ سپاس معلم توسط استاندار مازندران نواخته شد

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :