تازه ها

جمعه 11 ارديبهشت 1394-19:16 کد خبر:5919

فر دوس حاجیان در همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار:

دانش آموزان در مکانی که مناسب تعلیم و تربیت باشد می توانند بهتر علم را فرا بگیرند

انعکاس شمال - در آستانه هفته معلم ، همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان قائم شهر در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان این شهرستان برگزارشد.


در آستانه هفته معلم ، همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان قائم شهر در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان این شهرستان برگزار شد. معلم نمونه و برگزیده سازمان یونسکو گفت : خیرین مدرسه ساز به تبعیت از حضرت علی (ع) زندگی می کنند.
فردوس حاجیان در همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار قائم شهر  که با حضور  ایت الله معلمی نما ینده خبرگان رهبری  در استان /فرماندار /رئیس اموزش وپرورش قائمشهر ومسئولین شهری و تعدادی از خیرین برگزار شد با بیان اینکه شهرستان قائم شهر  میتواند در فرهنگ و هنر جهان بدرخشد ، افزود : قدمت تاریخی قائم شهر مربوط به 4000 سال پیش است.
وی ادامه داد این استاد دانشگاه خاطر نشان ساخت : دانش آموزان در مکانی که مناسب تعلیم و تربیت باشد می توانند بهتر علم را فرا بگیرند.
وی با بیان اینکه  تعداد مدارس نوساز در قائم شهر باید افزایش یابد ، تصریح کرد : اقدام خیرین برای توسعه مدارس و اماکن علمی و فرهنگی قائم شهر قابل تقدیر است وهمه باید در حد وسع وتوان خوددر این راستا تلاش کنند .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :