تازه ها

چهارشنبه 9 ارديبهشت 1394-21:33 کد خبر:5907

علیزاده خبرداد:

اخذ 40 سند مالکیت موقوفات و بقاع متبرکه مازندران

انعکاس شمال - مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اخذ 40 سند مالکیت موقوفات و بقاع متبرکه استان در سال جاری خبر داد.


به گزارش انعکاس شمال به نقل ازروابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام ستار علیزاده امروز در گفت‌وگو با ما با اشاره به اینکه اخذ سند مالکیت رقبات در حفظ و حراست از حقوق موقوفات از اهمیت بالایی برخوردار است، وظیفه اوقاف را در احیا و تثبیت موقوفات سنگین برشمرد و افزود: اخذ سند مالکیت موقوفات خدمت ماندگار و ارزشمندی برای وقف است.
 
وی به انعقاد تفاهم‌نامه بین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و سازمان اوقاف و امور خیریه اشاره کرد و افزود: ارائه سند مالکیت موقوفات و تثبیت آن برای آینده بهترین خدمت به نیت واقف است که این مسئله مبنای دینی و اسلامی دارد.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه سند مالکیت موقوفات از هرگونه تعرض به موقوفه و نیت واقف جلوگیری می‌کند، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین ارزش‌های سند مالکیت، جلوگیری از موقوفه‌خواری و تثبیت نیت واقف است.
 
این مسئول با بیان اینکه عملکرد اوقاف مازندران در اخذ سند مالکیت موقوفات نسبت به سال‌های گذشته پنج برابر شده است، اضافه کرد: رشد چشمگیر اخذ سند مالکیت موقوفات و بقاع متبرکه مازندران با تعامل اداره‌کل ثبت اسناد و املاک استان قابل مشاهده است.
 
علیزاده از اخذ 40 سند مالکیت موقوفات و بقاع متبرکه مازندران خبر داد و گفت: این تعداد سند مالکیت موقوفات از ابتدای امسال تاکنون در مازندران اخذ شده است.
نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :