تازه ها

چهارشنبه 9 ارديبهشت 1394-13:44 کد خبر:5900

مديرعامل شركت شهرکهای صنعتی مازندران :

اجرای 95پروژه عمرانی زيرساختی در شهرکها و نواحی صنعتی استان

انعکاس شمال - مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت : ۹۵ پروژه عمرانی زیرساختی در سال ۹۳ در شهرکها و نواحی صنعتی استان اجرا و بهره‌برداری شده است.


به گزارش انعکاس شمال به نقل ازروابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي مازندران ، سید مصطفی موسوی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت : نگاه ويژه حضرتعالي بعنوان نماینده ولی فقیه در استان ، نقشی اثرگذار در توسعه صنعتی مازندران داشته و دارند .

وی افزود : در سال 93 توانستیم برنامه عملیاتی شهرکها و نواحی صنعتی مازندران را تدوین ، تا براساس اولویت ، برنامه‌های توسعه‌ای خود را اجرایی کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با اشاره به اینکه نیازهای واقعی شهرکها و نواحی صنعتی را احصا کردیم ، تصریح کرد : 95 پروژه عمرانی در 39 شهرک و ناحيه صنعتی مازندران ، طی سال 93 اجرایی کردیم .

موسوی با بیان اینکه واحدهای راکد در شهرکها و نواحی صنعتی مازندران واگذار شده است افزود : 120 قرارداد واحدهای صنعتی راکد در سال 93 فسخ و در اختیار سرمایه‌گذاران جدید گذاشته شد .

وی با اعلام اینکه دادگاه ویژه رسیدگی به معضلات شهرکها و نواحی صنعتی ، در محاکم قضایی مازندران ایجاد می‌شود گفت : با همآهنگي صورت گرفته با رئيس كل دادگستري استان ، پس از تعيين اين دادگاه ، مراحل رسيدگي به پرونده واحدهاي توليدي راكد و غيرفعال تسريع خواهد شد .

مدیرعامل شركت شهرکهای صنعتی مازندران با اشاره به اینکه 11 تصفیه خانه فاضلاب در شهرکها و نواحی صنعتی استان در آستانه بهره‌برداری است افزود : 4 تصفیه خانه فاضلاب از طریق منابع ملی در شهرکهای صنعتی مازندران ایجاد می‌شود.

وی با بیـان اینکه در 6 شهرک صنعتی استان از طریق اعتبـارات ملی ، روشنایی معـابر صورت گرفته است گفت : 2500 واحـد صنعتی در سطح شهرکهـا و نواحی صنعتی مازندران با شركت شهركهـاي صنعتي استان قرارداد انعقـاد نموده اند كه تاكنون ، بيش از 1400 واحـد توليـدي به بهره برداري رسيده اند .

موسوی از غیرفعال بودن بیش از 270 واحد در شهرکها و نواحی صنعتی استان خبر داد و افزود : با رفع مشکلات سرمایه در گردش این واحدها ، 40 واحد غیرفعال به چرخه تولید بازگشتند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با بیان اینکه آسفالت شهرک صنعتی ساری با اعتبار 800 میلیون تومان اجرایی شده است گفت : توسعه شهرک صنعتی ساری در دستور كار قرار دارد.

موسوی گفت : برنامه راهبردی سال 94 شرکت شهرکهای صنعتی مازندران تدوین شده است .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :