تازه ها

چهارشنبه 9 ارديبهشت 1394-1:19 کد خبر:5893

حرم مطهر امام رضا(ع) گلباران شد


همزمان با میلاد با سعادت حضرت امام جواد (ع) از ساعت 21 امشب از محل میدان شهدا به سوی حرم مطهر رضوی یک هزار شاخه گل و بسته های فرهنگی از سوی ستاد مردمی بزرگداشت این مراسم بین زائران و مجاوران آستان قدس رضوی توزیع شد.

امشب حرم مطهر رضوی نیز غرق نور و شادی بود، از هر صحن و سرای این آستان مقدس نوای مولودی خوانی به گوش می رسید و عاشقان اهل بیت (ع) به راز و نیاز با پروردگار مشغول بودند و در مقابل ساحت مقدس حضرت امام هشتم (ع) میلاد فرزند گرانقدرش را تبریک و تهنیت می گفتند.

ویژه برنامه محوری گرامیداشت سالروز میلاد امام جواد (ع) در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد و حجج اسلام حسینی قمی و طباطبایی از واعظان کشور در باره میلاد سراسر نور حضرت امام محمد تقی (ع) سخنرانی کردند.

در این مراسم چند تن از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نیز در وصف آن امام همام مدیحه سرایی کردند.

به همین مناسبت حرم منور رضوی و خیابانها و اماکن عمومی و کسب و کار در شهر مقدس مشهد چراغانی شده و برخی از مجاوران حرم منور رضوی با برگزاری مراسم در منازل خود و نصب پارچه نوشته، میلاد حضرت امام جواد (ع) را به امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) تبریک گفتند.

میلاد با سعادت امام جواد (ع) امشب در دیگر نقاط استان خراسان رضوی نیز گرامی داشته شد و مداحان در وصف آن امام همام مدیحه سرایی کردند.

منبع: ایرنا
نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :