تازه ها

چهارشنبه 9 ارديبهشت 1394-0:24 کد خبر:5883

استاندارمازندران:

اشتغال، مسكن و درمان مشكلات جانبازان می باشد

انعکاس شمال- استاندارمازندران گفت:با جديت پيگير رفع مشكلات جانبازان به ويژه اشتغال، مسكن و درمان هستم و براي ديدار با اين عزيزان هيچ محدوديتي ندارم.


به گزارش انعکاس شمال به نقل ازايثارواحد مازندران،استاندار مازندران گفت: امنيت، آسايش و آرامش جامعه به بركت ايثارگري هاي شهدا و جانبازان است.
ربيع فلاح در ديدار جمعي از جانبازان استان با اشاره به جايگاه والا و ارزشمند جانباز در محضر خدا و مردم، بيان داشت: شما جانبازان عزيز در راه آرمان و اعتقاد، از مال و جان خود مايه گذاشتيد و اين خيلي ارزش دارد.
وي افزود: جانبازان در ميدان ايثار و فداكاري ثابت قدم بوده اند و اين براي نسل جوان و نسل هاي آينده درس آموز است.
استاندار مازندران تكريم و تجليل از مقام جانباز و حفظ حرمت آنان را وظيفه همه مديران دانست و تاكيد كرد: هر قدمي كه در جهت رفع مشكلات اين عزيزان و تسهيل شرايط زندگي آنان برداشته شود، وظيفه مسوولان و دستگاه هاي اجرايي است.
ربيع فلاح مشكل اشتغال و درمان را به عنوان دو مشكل اساسي جانبازان اعلام كرد و گفت: با جديت پيگير رفع مشكلات جانبازان به ويژه اشتغال، مسكن و درمان هستم و براي ديدار با اين عزيزان هيچ محدوديتي ندارم.
در اين جلسه، رضايي مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان نيز گزارشي از وضعيت جامعه هدف استان و اقدامات انجام شده در راستاي بهبود شرايط جانبازان ارائه كرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :