تازه ها

سه شنبه 8 ارديبهشت 1394-18:56 کد خبر:5874

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری :

تبیین درست فرهنگ در جامعه، پیش نیاز حرکت به سمت تحول است

انعکاس شمال - رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری گفت: تبیین درست فرهنگ در جامعه، پیش نیاز حرکت به سمت تحول است .



       
    
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری گفت: امروز دشمنان با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی قصد از بین بردن افکار و هویت ملت‌ها را دارند و بیانات مقام معظم رهبری به عنوان یک اصل اساسی برای مبارزه با این تهاجم باید در سرلوحه همه امور قرار گیرد.
به گزارش انعکاس شمال به نقل ازروابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری، دکتر کیومرث نیازآذری در جلسه شورای راهبردی فرهنگی استان مازندران در سال ۹۴ که با حضور دکتر احمد شاهورانی نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر اسماعیلی مدیرکل نشریات و ارتباطات فرهنگی دانشگاه آزاد، نادری نسب مشاور اجرایی معاونت فرهنگی دانشگاه، حجت الاسلام دکتر حسین ابراهیمیان مسئول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان و سایر اعضا در واحد ساری برگزار شد، گفت: رشد همه کشور‌ها و ملت‌ها و پیشرفت آن‌ها منوط به تغییر، توسعه و پیشرفت در تفکر و فرهنگ آنها است.
نیازآذری با بیان حدیثی از پیامبر اکرم در مورد فقر فکری در جامعه اظهار کرد: اگر فرهنگ در جامعه خوب و درست تعریف و تبیین شود و افراد جامعه با مفاهیم آن درست آشنا شوند آن وقت می‌توان به سمت تحول و پیشرفت حرکت کرد.
وی با توجه به تهدید‌ها، توطئه و دسیسه‌هایی که بعد از انقلاب اسلامی دشمنان همواره برای این نظام بوجود آورده‌اند، گفت: آنچه باعث ایستادگی ملت ایران شد سخنان گهربار حضرت امام (ره) و بعد از ایشان هدایت و روشنگریهای مقام معظم رهبری بوده است.
نیازآذری با بیان اینکه دشمن بعد از اینکه در میدان جنگ سخت نتوانست به خواسته های خود برسد، افزود: امروز دشمنان با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی قصد در از بین بردن افکار و هویت ملت‌ها دارند و فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان یک اصل اساسی برای مبارزه با این تهاجم باید در سرلوحه همه امورات قرار گیرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری عملکرد دکتر طه هاشمی و تغییرات و تحولات بوجود آمده در حوزه فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی را بسیار خوب و سازنده عنوان کرد.
معاون هماهنگی استان مازندران نیز با بیان اینکه جلسات شورای فرهنگی به صورت مرتب در واحدهای دانشگاهی برگزار می‌شود، گفت: به استناد بخشنامه سازمان مرکزی مقرر شد شورای راهبردی فرهنگی و اجتماعی با حضور نمایندگان معاونت فرهنگی دانشگاه بصورت رسمی در استان‌ها برگزار شود که با حضور نمایندگان سازمان این شورا فعالیت خود در استان را آغاز کرد.
دکتر محمد صالحی هدف اصلی این جلسه را معرفی اعضا و تشریح وظایف عنوان کرد و افزود: براساس برنامه این جلسات بصورت منظم و دوره‌ای در واحد‌ها برگزار خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :