تازه ها

دوشنبه 7 ارديبهشت 1394-18:30 کد خبر:5862

آئین مبادله تفاهم نامه بین آب منطقه ای مازندران و شهرداری ساری

انعکاس شمال - با مبادله تفاهم نامه بین آب منطقه ای مازندران و شهرداری ساری فاز دوم پروژه گردشکری تجن در سال جاری اغاز می شود.


محمد ابراهیم یخکشی  مدیر عامل آب منطقه ای مازندران  با اشاره به نقش رودخانه  در اقتصاد یک منطقه  به ضرورت توجه مدیران به بهره گیری از این فرصت به ویژه در مدیریت شهری اشاره کرد و گفت : هنر  مدیران باید این باشدکه از این شریان حیاتی که یک فرصت خوب  است برای امر گردشگری و زیبا سازی استفاده بکنند و گرنه این فرصت اگر درست استفاده نشود تبدیل به یک تهدید برای شهروندان خواهد شد.

 دکتر یخکشی با تاکید  بر داشتن نقشه راه برای بهره گیری از این ظرفیت به مدیریت اجرایی پروژه های گردشگری پرداخت و گفت :  در استان حدود 120 رودخانه به طول 7000 کیلومتر داریم که 500 کیلومتر آن در محدوده شهر ها واقع شده است و رودخانه تجن یکی از مهمترین این رودخانه ها است . و از ظرفیت بسیار بالایی در زمینه گردشگری آبی   برخوردار  می باشد  و این رودخانه جز الویت های اول ما بوده  و خوشبختانه این شرکت با شهرداری ساری از گذشته یک گام مشتر ک را در این زمینه برداشته  و منجر به یک کار خوب شده است .  و با نگاه توسعه ای کار را در سطح استان باید توسعه بدهیم و این الگوی خوبی است .

 یخکشی با  بیان اینکه  امروز می خواهیم با مبادله تفاهم نامه در این زمینه همدلی گذشته را ارتقاء ببخشیم  و این یک نمونه از کار عملی در زمینه همدلی بین یک دستگاه اجرایی به نمایندگی از دولت و شورا به نمایندگی از مردم است و ما امیدواریم این طرح را  از طرف جنوب تا سد شهید رجایی  و از طرف شمال تا دریا ادامه دهیم و این افق دراز مدت ماست و باید تلاش کنیم که اسباب و لوازم این کار فراهم شود .

 در این جلسه حضرت ایت االه طبرسی نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه ساری  ضمن بیان فضلیت  ماه رجب به نقش شورا در نظام اسلامی پرداخت و کفت : همدلی بسیار خوبی بین  اعضا شورای شهر ساری  وجود دارد و این همدلی باید توسعه یابد و  در سایه همدلی می توان کارهای بزرگ را انجام داد.

در پایان تفاهم‌نامه همکاری بین آب منطقه‌ای مازندران  و شهرداری ساری امضا و مبادله شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :