تازه ها

يکشنبه 6 ارديبهشت 1394-23:54 کد خبر:5850

معاون فرماندار ساری :

روز معلم فرصتی برای قدردانی از پرچمداران عرصه علم و تربیت و دانایی است

انعکاس شمال - معاون فرماندار ساری گفت :روز معلم فرصتی برای قدردانی از پرچمداران عرصه علم و تربیت و دانایی است


سید عباس حسینی معاون سیاسی،اجتماعی فرماندار مرکز استان گفت : روز معلم فرصتی برای قدردانی از پرچمداران عرصه علم و تربیت و دانایی است وو شایسته است در راستای گسترش فرهنگ تکریم همه دستگاه های اجرایی در بزرگداشت روز معلم، برنامه هایی در دستور کار داشته باشند.

 به گزارش انعکاس شمال به نقل ازروابط عمومی فرمانداری مرکز استان ،بنا به تصمیم شورای آموزش و پرورش شهرستان ساری در راستای تجلیل از معلمان نمونه شهرستان ساری جلسه هماهنگی بزرگداشت مقام معلم با حضور سید عباس حسینی معاون سیاسی و اعضای شورای اداری شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .

معاون سیاسی،اجتماعی فرماندار ساری با گرامیداشت مقام معلم و یاد و خاطره شهید مطهری، تجلیل از معلمان ،تجلیل ازانسان هایی با صفات نیک انسانی ،گذشت وایثار است.

سید عباس حسینی معلمان را سرمایه های بزرگ خواند و گفت : آنهاپرورش دهنده سرمایه های کلان جامعه در حوزه های مختلف اقتصادی ،فرهنگی ،اجتماعی ،علمی ،سیاسی ، ورزشی و ... می باشند .

وی تکریم و سپاس از معلم را فرهنگ دینی و ایرانی اعلام نمود و ابراز داشت : در راستای گسترش فرهنگ سپاس از این قشر فرهنگی در فضای عمومی جامعه باید تلاش بیشتری صورت گیرد .

به گفته معاون سیاسی،اجتماعی که این روز تکریم مصادف شده با روز میلاد حضرت علی (ع)،روز پدر ،اظهار داشت : تکریم و تقدیر ازدوقشرزحمتکش بی منت زیر سایه عدالت و مهربانی علی (ع)،نشان از فرهنگ بی نظیر ایرانی اسلامی و جایگاه با ارزش علم ودانش است .

وی خاطر نشان نمود : آحاد جامعه از آموزش و پرورش منتفع میشوند، زیبنده است همه دستگاه های اجرایی در بزرگداشت روز معلم، برنامه هایی در دستور کار داشته باشند.

حسینی در ادامه در راستای برگزاری مراسم تجلیل از200 معلم شهرستان ساری ابراز داشت : با میزبانی فرمانداری ساری و مشارکت تمام دستگاه ها و ادارات شهرستان ساری از معلمان شهرستانی با حضور نماینده ولی فقیه ،آیت اله طبرسی ومسئولین ارشد استانی وفرماندار و تمام روسای اداری شهرستان ساری تقدیر و تکریم خواهد شد .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :