تازه ها

يکشنبه 6 ارديبهشت 1394-22:36 کد خبر:5843

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران:

شهرداران مازندران برای کارگران ساختمانی پناهگاه ایجاد نمی‌کنند

انعکاس شمال - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: شهرداران استان به دلایل مختلف درباره ایجاد پناهگاه برای کارگران ساختمانی اقدام نمی‌کنند.


به گزارش انعکاس شمال به نقل ازروابط عمومی اداره کل، علی بابایی در نشست استاندار مازندران با کارگران، اظهار کرد: بیمارستان قلب قائم‌شهر در سفر رئیس جمهور به مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با بیان اینکه در سال 92 حدود 500 نفر از کارگران دکل‌بند گلوگاه مورد رسیدگی قرار گرفتند، گفت: 100 نفر از این کارگران هنوز از خدمات بهره‌مند نشدند و تقاضا داریم از سفر رئیس‌ جمهور استفاده شده و این افراد هم زیرپوشش قرار گیرند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تصریح کرد: شهرداران استان به دلایل مختلف درباره ایجاد پناهگاه برای کارگران ساختمانی اقدام نمی‌کنند، در حالی که در این زمینه قانون داریم.
این مسئول با بیان اینکه باید تسهیلات ویژه‌ای برای کارگران در بانک رفاه اتفاق بیفتد، خاطرنشان کرد: حدود 47 هزار نفر از قانون سخت و زیان‌آور بهره‌مند می‌شوند.
بابایی با اشاره به آموزش کارگران ساختمانی و با بیان اینکه سلامت نیروی کار، دارای اهمیت است، گفت: 96 کشته سال 92 در حوزه کار، امسال کاهش چشم‌گیر داشت.
نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :