تازه ها

يکشنبه 6 ارديبهشت 1394-22:19 کد خبر:5840

استاندار مازندران:

كارگران بنيان استقلال و رونق اقتصادي كشورند

انعکاس شمال - مقام عالي دولت در استان كارگران را بنيان استقلال و رونق اقتصادي كشور دانست و گفت : به وجود كارگران عزيز اين قشر تلاشگر و ايثارگر افتخار مي كنيم .


استاندار مازندران احیای کارخانه ها و واحدهای تولیدی را از برنامه های ویژه در سال 94 برشمرد و گفت: در دولت تدبیر و امید سیاست خصوصی سازی نادرست در این استان جایگاهی ندارد و این روند ادامه نخواهد یافت.
ربیع فلاح تكريم و تجليل از مقام كارگر را وظيفه همه دانست و ادامه داد: در سال های اخیر اجرای غلط خصوصی سازی منجر به تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی مطرح و مهم در مازندران شده است .
وی از وضعیت کنونی رکود کار و تولید کارخانه های چیت سازی بهشهر ، زغال سنگ البرز سوادکوه ، نساجی مازندران و روغن نباتی بابل به عنوان نمونه هایی از ضربات اجرای نادرست خصوصی سازی در مازندران نام برد و گفت: رونق اقتصادی و اشتغالزایی به عنوان اصلی ترین سیاست دولت تدبیر و امید در مازندران پیگیری می شود .

 

استاندار مازندران قول داد که روند خصوصی سازی کارخانه ها و واحدهای تولیدی این استان تعطیل شود و گفت: با این روند زمینه امنیت شغلی و پایداری تولید فراهم خواهد شد .
وی از مسوولان دستگاه های اجرایی مرتبط خواست تا برای رفع مشکلات کارگران تلاش و کوشش بیشتری را اعمال نمایند و گفت: نباید به بهانه هایی پیگیری مسائل و مشکلات این قشر به تاخیر بیفتد .
فلاح به تلاش دولت برای رفع مشکلات کارخانه ها و واحدهای تولیدی اشاره کرد و افزود : پیگیری پرداخت مطالبات کارگران و بازنشستگان کارخانه های نساجی مازندران بعنوان بخشی از این فعالیت ها است .
وی از تعیین اعتبار هفت هزار میلیارد ریالی برای احیای کارخانه زغالسنگ البرز مرکزی واقع در سوادکوه خبرداد و گفت: با احیای این کارخانه اشتغال چهار هزار و  500 نفر فراهم خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :