تازه ها

جمعه 4 ارديبهشت 1394-22:43 کد خبر:5820

امام جمعه ساری:

گزینه‌های روی میز آمریکا علیه ملت ایران منجر به رسوایی و شکست خودش می‌شود

انعکاس شمال - امام جمعه ساری گفت:گزینه‌های روی میز آمریکا علیه ملت ایران منجر به رسوایی و شکست خودش می‌شود .


آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه ماه رجب فضائل بسیار زیادی دارد که باید تلاش کنیم از فیوضات این ماه به‌خوبی بهره‌برداری کنیم، اظهار کرد: پیامبر اسلام (ص) بر انجام فریضه ماه رجب تأکید داشت و فرشتگان در این ماه ندا می‌دهند که خوش‌به‌حال افرادی که در این ماه بیشتر به فکر عبادت خدا هستند.

وی به روند برگزاری مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و افزود: مذاکره‎کنندگان برای سربلندی ایران تلاش زیادی انجام می‌دهند و کار سختی را در پیش دارند، آنها با افراد بدعهدی در پای میز مذاکره حاضر می‌شوند که تنها به فکر حفظ منافع خود هستند؛ در توافق هسته‌ای باید تدابیری اندیشیده شود که همه تحریم‌ها لغو و حقوق هسته‌ای مردم ایران به رسمیت شناخته شود.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران در ادامه به سالروز شکست آمریکا در طبس اشاره کرد و یادآور شد: شکست آمریکا در طبس یکی از معجزات انقلاب اسلامی ایران بود، آمریکا دستور حمله نظامی را برای به چالش کشاندن انقلاب اسلامی در دستور کار قرار داد ولی طوفان شن همه نقشه‌های شوم آنها را نقش بر آب کرد.

امام جمعه ساری با بیان اینکه آمریکا در حال حاضر برای برون‌رفت از مشکلات جهانی و منطقه‌ای نیاز به مذاکره با ایران دارد، خاطرنشان کرد: ایران مانند برخی از کشورهای اطراف منطقه نیست که با حمله نظامی، تهدید و تحریم بخواهد از اهداف خویش دست بکشد؛ گزینه‌های روی میز آمریکا علیه ملت ایران در طول تاریخ مشخص شد که منجر به رسوایی و شکست خودش می‌شود.

طبرسی با اشاره به مشکلاتی که عربستان برای مردم یمن ایجاد کرد، افزود: عربستان آلت دست بیگانه شد و اداره این کشور دست افراد ناپخته قرار گرفت که در مدت کوتاهی پس از مرگ فهد، منجر به رسوایی بزرگی برای این کشور شد، عربستان با خفت تمام در جنگ با یمن آتش‌بس را قبول کرد و تنها حاصل جنگ یمن برای عربستان، نسل‌کشی افراد بی‌گناه بود.

وی با اعلام اینکه طوفان قاطع عربستان با طوفان قاطعیت مردم یمن خنثی شد، اظهار کرد: این جنگ دستاورد مهمی برای مردم یمن داشت، با این اقدام عربستان، یمن به کشوری متحد علیه استکبار تبدیل شد و همه دست‌به‌دست هم دادند و با مقاومت 27 روزه، زمینه ذلالت عربستان را فراهم کرد.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: عربستان دلارهای زیادی برای جنگ یمن هزینه کرد و تلاش کرد بسیاری از کشورهای اسلامی را با خود همراه کند ولی موفق نشد، انقلاب مردم یمن ماندگار شد؛ یمن خفته، بیدار شد و بیداری اسلامی در این کشور جان تازه‎ای گرفت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :