تازه ها

جمعه 4 ارديبهشت 1394-12:5 کد خبر:5811

معاون وزير راه و شهرسازي :

تعریض و ارتقاء محور هراز باید نماد اراده و عزم ملی شود

انعکاس شمال - معاون وزير راه و رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشورعنوان نمود : تعريض و ارتقاء محور هراز بايد نماد اراده و عزم ملي شود.


به گزارش انعکاس شمال به نقل ازروابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران ، مهندس داود كشاورزيان در اين بازديد كه با حضور مدير كل راه و شهرسازي استان همراه بود اظهار داشت : راههاي ارتباطي مازندران به دليل گردشگر پذير بودن و نزديكي به پايتخت از اهميت ويژه اي برخوردار بوده و از راههاي بسيار پرتراكم محسوب مي شوند. همچنين فاصله كم مراكز جمعيتي در اين استان و تراكم شهرها نيز بر اهميت راههاي درون استاني افزوده ، لذا با اين همه ويژگي هنوز توجه ويژه اي به اين راهها نشده است.

معاون وزير راه و شهرسازي با تاكيد بر لزوم توسعه زيرساخت هاي مازندران به منظور استفاده مطلوب از مواهب طبيعي و خدادادي، اظهار داشت: توسعه زيرساخت هاي اين استان به ويژه جاده ها، در دستور كار دولت قرار دارد.

وي در خصوص عمليات تعريض محور هراز ابراز اميدواري كرد : خوشبختانه با توجه به حضور مهندسان متعهد و كار آزموده در محل پروژه ، اميد آن است تا هرچه زودتر شاهد بهره برداري نهايي از پروژه مذكور بوده چرا كه حق مردم شريف ايران اسلامي است كه جاده هايي ايمن و استاندارد داشته باشند.

مهندس كشاورزيان ابراز اميدواري نمود : در پي رويکرد اخير دانش بنيان و برنامه‌محور در وزارت راه و شهرسازي شاهد توجه بيشتر به توسعه و تعريض و بهبود سرويس‌دهي محورهاي مازندران باشيم .

گفتني است معاون وزير و رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور در سفر به مازندران علاوه بر بازديد محور هراز از محل حادثه واژگوني اتوبوس در محور سوادكوه نيز بازديد نمود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :