تازه ها

پنجشنبه 3 ارديبهشت 1394-12:42 کد خبر:5795

قائم مقام ستاد بزرگداشت مقام معلم مازندران خبر داد:

امسال از 30معلم نمونه استانی و کشوری تجلیل می شود

انعکاس شمال - قائم مقام ستاد بزرگداشت مقام معلم مازندران از تجلیل 30معلم نمونه استانی و کشوری خبرداد.


 به گزارش انعکاس شمال به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران،سید علی قاسمی گفت : در طرح انتخاب معلمان نمونه تعداد  5 هزار و 89 فقره از مدارک معلمان منتخب در سطح مدارس استان توسط هیأت داوران و ناظران مدارس بررسی گردید.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران بیان داشت :  پس از بررسی پرونده های ارسالی ، تعداد 624 نفر به عنوان نمونه های شهرستانی و منطقه ای انتخاب شده اند .

قائم مقام ستاد بزرگداشت مقام معلم استان با بیان این که امسال از 30معلم نمونه استانی و کشوری تجلیل می شود افزود: پس از بررسی 273 فقره مدارک و اسناد منتخبان در مرحله استانی و کشوری توسط هیأت داوران و ناظران استان 28 نفر حائزین بالاترین امتیاز به عنوان نمونه های استانی از بیست و هفت گروه درسی انتخاب گردیدند.

قاسمی با بیان این که 2 نفر از همکاران فرهنگی استان به عنوان نمونه کشوری انتخاب شدند، تصریح کرد : جناب آقای رحمت احمدی پارسا مدیر مجتمع آموزشی و پرورشی ناحیه 1ساری و فوق لیسانس آموزش ابتدایی، مهدی احمدی پور فوق لیسانس زبان انگلیسی دبیر شهرستان محمودآبادبه عنوان معلمان نمونه کشوری انتخاب شد.

لازم به ذکر است که آقای رحمت احمدی پارسا مدیر مجتمع آموزشی و پرورشی ناحیه 1ساری و فوق لیسانس آموزش ابتدایی، مهدی احمدی پور فوق لیسانس زبان انگلیسی دبیر شهرستان محمودآبادبه عنوان معلمان نمونه کشوری انتخاب شد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :