تازه ها

پنجشنبه 3 ارديبهشت 1394-12:13 کد خبر:5792

رييس ستاد تسهيلات نوروزي شهرداري ساري :

رضايت هفتاد درصد مسافران از سفر به مركز مازندران و خدمات ارائه شده

انعکاس شمال - معاون خدمات شهري و رييس ستاد تسهيلات نوروزي شهرداري ساري با اشاره به نظرسنجي هاي انجام شده از مسافران نوروزي گفت : هفتاد درصد از هموطنان با تقدير از خدمات دريافتي از سفر به ساري اظهار رضايتمندي كامل كردند .

 


به گزارش انعکاس شمال به نقل ازمركز امور رسانه شهرداري ساري حسن كلانتري در سخنان خود ضمن بيان اين مطلب كه در تمامي كمپ هاي ويژه ستاد تسهيلات نوروزي و بخصوص مبادي ورودي برگه هاي نظرسنجي در اختيار مسافران قرار داده شد گفت : خوشبختانه مشاركت بسيار خوبي هم از سوي هموطنان ما به عمل آمد و با حوصله اي مثال زدني هنگام ترك ساري اوراق نظرسنجي را بارخواني و به پرسش هاي آن پاسخ دادند .

وي با تاكيد بر اين مطلب كه هفتاد درصد مسافران ضمن ابراز رضايتمندي از سفر به ساري ، خدمات ارائه شده به مسافران را خوب ارزيابي نموده و زير برگه هاي نظرسنجي قيد كردند كه بايد از شهردار محترم ساري تقدير به عمل آورد .

رييس ستاد تسهيلات نوروزي در ادامه به استقبال شايان توجه مسافران از تور ساري گردي اشاره كرد و افزود : طبق آنچه مسافران در اوراق نظرسنجي قيد كرده اند برنامه تور ساري گردي يكي از جذابترين برنامه هاي ستاد تسهيلات نوروزي بود كه طي دو نوبت در صبح و بعدازظهر بوسيله شش دستگاه اتوبوس و بصورت كاملاً رايگان انجام مي شد و طي آن مناطق مختلف ساري ازجمله آثار باستاني ، بوستان ملل و برخي از بازارهاي شهر مورد بازديد هموطنان قرار گرفت .

وي آنگاه با استناد به اظهارات قيد شده مسافران نوروزي در اوراق نظرسنجي خاطرنشان كرد : پنجاه درصد از هموطنان ما كه براي چندمين بار به ساري سفر كرده بودند اظهار داشتند ساري امسال با تمام سالهاي گذشته متفاوت بود . و ضمن توسعه و پيشرفت در تمامي امور در حوزه زيبايي و جلوه هاي بصري رشد چشمگيري داشته است .

مهندس كلانتري در بخش ديگري از سخنان خود كه آناليز نظرسنجي ها تلقي مي گرديد استقبال مسافران نوروزي از المان ها را بسيار خوب توصيف كرد و افزود : هموطنان ما با تاكيد بر اينكه المان هاي بومي و محلي به شهر زيبايي خاصي بخشيده اند و به نوعي ترويج و تبليغ فرهنگ و فولكلور محلي محسوب مي شوند .

علاوه بر آن بخاطر شكوه و زيبايي المان ها اين انگيزه در مسافران بوجود آمده بود كه بصورت فردي يا جمعي با المان ها عكس هاي يادگاري بگيرند كه اين نيز تبليغي براي شهر و شهرداري ساري است .

وي آنگاه خدمات ارائه شده از سوي ستاد تسهيلات نوروزي شهرداري ساري به مسافران را مورد توجه قرار داد و گفت : همكاران مستقر در كمپ هاي ورودي كه از ميان افراد تحصيل كرده برگزيده شده بودند و پس از طي يك دوره آموزش بصورت شبانه روزي در مبادي ورودي كار استقبال از مسافران را بر عهده داشتند به هريك از خانواده ها بسته اي فرهنگي تقديم مي كردند كه حاوي عطر بهار نارنج ؛ نقشه ساري ؛ تصاويري از مناطق ديدني شهر و يك نوار سي دي بودند كه با عنوان صداي ساري مطالب بسيار زيبايي مانند پيام نوروزي شهردار ؛موسيقي محلي و اطلاعات مورد نياز مسافران را در بر داشتند ، از سوي ديگر بوستان قائم برغم آنكه بازپيرايي آن كامل نبود بگونه اي آماده شد كه براي مسافران قابل استفاده باشد و در صورت لزوم بتوانند در آنجا چادر مسافرتي نصب كنند .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :