تازه ها

پنجشنبه 3 ارديبهشت 1394-12:2 کد خبر:5791

معاون امور بازرگانی و تجارت سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان مازندران خبرداد:

کاهش ثبت سفارش واردات کالادر فروردین 94

انعکاس شمال - معاون امور بازرگانی و تجارت سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان مازندران  از کاهش ثبت سفارش واردات کالادر فروردین 94 در مقایسه با فروردین 93خبر داد.



یعقوبی معاون امور بازرگانی و تجارت سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان مازندران با بیان اینکه بخشی از تعرفه های کالاهای  وارداتی به صورت الکترونیکی صورت میگیرد و متقاضی با مسئولیت خودش اقدام به ثبت سفارش مینماید افزود: روند الکترونیکی ثبت سفارش باعث سرعت بخشیدن در فرایند ثبت سفارش شده و متقاضیان   کالا با مراجعه به سایت ثبت و سفارش اقدام به ثبت سفارش واردات کالا مینمایند و پرونده متقاضیان بصورت سیستمی به شعبات بانکها و گمرکات کشورجهت ترخیص کالا ارسال میگردد
یعقوبی اعلام کرد: فروردین سال 94 تعداد ثبت سفارش انجام شده در استان 21 فقره به مبلغ  991/408/5 و در فروردین 93تعداد 83 فقره به مبلغ531/084/19دلار کاهش پیدا نمود واین علت کاهش آماری را حذف تدریجی بخشی از تعرفه ها دانست که راسآ توسط متقاضیان انجام میگردد.
وی بخشی از کالاهای وارداتی به استان را خط تولید واحدهای صنعتی ادوات و ماشین آلات کشاورزی. غلات. چوب و فرآورده های چوبی. آهن آلات و شمش فولادی.مواد شمیایی . سموم کشاورزی و بخشی از کالاهای سرمایه ای اعلام کرد
او درپایان گفت: تاکنون تعداد203 نفر از معلولین واجد شرایط سازمان بهزیستی و جانبازان عزیز 70 درصد مازندران جهت ثبت سفارش واردات یک دستگاه خودرو معلولین به تائید عضویت سامانه ثبت سفارش کالاشدند و فرایند واردات آنها در حال اجراست. ضمنابراساس گزارشهای دریافتی تعدادی از متقاضیان موفق به واردات خودرو شده اند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :