تازه ها

چهارشنبه 2 ارديبهشت 1394-17:8 کد خبر:5775

بهربرداری از دو سالن ورزشی شهرستان جویبار در سال ۹۳

 انعکاس شمال - فرماندارجویبارگفت: در سال 93سالن ورزشی کیامحله و سراج محله تکمیل و مورد بهره برداری مردم ورزش دوست روستا قرار گرفت


به گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان جویباررضا گنجی جویباری فرماندار این شهرستان با اعلام این خبر گفت :در سال ۹۳ سالن ورزشی کیامحله و سراج محله تکمیل و مورد بهره برداری مردم ورزش دوست روستا قرار گرفت .

وی درادامه تصریح کرد:برای احداث و تکمیل این دو سالن بیش از ۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه گردید که بخشی از هزینه های این سالن ها با بهرگیری از مشارکت مردم تامین شد .

فرماندار جویبار بااشاره به اینکه  شهرستان جویبار قطب ورزش استان و کشور می باشد اظهار داشت: در راستای توسعه فضای ورزشی در شهرستان با توجه به قول مساعد مسئولین محترم استان در سال ۹۴ عملیات احداث سالن ورزشی ۵ هزار نفری در شهر جویبار به زودی شروع خواهد شد .

در سال ۹۳ جهت سازماندهی گلزار شهدا مبلغ ۷۰۰میلیون ریال هزینه گردید

رضا گنجی جویباری فرماندار جویبار با بیان این مطلب اعلام کرد ساماندهی گلزار شهدا شهرستان در اولویت کاری سال جدید قرار دارد .

وی همچنین در سال ۹۳ پروژه ساماندهی گلزار شهدای باغبان محله شهر جویبار و روستاهای سروکلا ، سراج محله ، پایین رود پشت و انار مرز به اتمام رسیده است .

فرماندار جویبار ادامه داد در همین راستا از محل اعتبارات استانی مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال هزینه گردیده است .

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :