تازه ها

دوشنبه 31 فروردين 1394-1:50 کد خبر:5738

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خبرداد :

کالای مکشوفه ضبط شد

انعکاس شمال - مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از ضبط کالای مکشوفه خبر داد.


به گزارش انعکاس شمال به نقل ازروابط عمومی تعزیرات حکومتی مازندران : مهدی عباسی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از ضبط کالای مکشوفه خبر داد و گفت : در پی دریافت گزارش از دانشگاه علوم پزشکی مازندران مبنی بر نگهداری و عرضه دارو های گیاهی غیر مجاز از سوی یک عطاری در شهرستان ساری  ، پرونده ای در این رابطه تشکیل شد.

 وی تصریح کرد: مامورین بازرسی اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی نیروی انتظامی استان مازندران در حین بازرسی از عطاری در شهرستان ساری تعداد 68 قوطی ،30 عددی در مجموع تعداد 2 هزار و 40 قرص های گیاهی داروئی که فاقد مجوز بهداشت بوده و مظنون به ظن قاچاق کشف که مراتب به دانشگاه علوم پزشکی اعلام و پس از بررسی غیر مجاز و قاچاق بودن آن تایید گردید.

 این مقام ارشد تعزیرات حکومتی مازندران خاطر نشان کرد : پرونده فوق جهت بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال که در شعبه قاچاق مورد رسیدگی قرار گرفت که با احضار متخلف و اخذ دفاعیات وی و احراز تخلف  شعبه رای بر ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت صادر نمود.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران اذعان کرد : در پرونده دیگر که از سوی پلیس آگاهی نیروی انتظامی شهرستان ساری به اتهام نگهداری کالای قاچاق از سوی راننده خودروئی مظنون به حمل کالای قاچاق  به تعزیرات حکومتی ارجاع  شد .

عباسی گفت : در این خودرو سیگار قاچاق از نوع مارلبرو ، کاپیتان ، و ینستون و آدامس تریدنت قاچاق کشف گردد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران بیان داشت : پرونده فوق نیز در شعبه قاچاق مورد رسیدگی و حکم به ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت  از سوی شعبه مذکور صادر شد .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :