تازه ها

دوشنبه 31 فروردين 1394-0:19 کد خبر:5733

فرماندار ساری:

احداث راه ساری به کیاسر یکی از پروژه‌های ملی است

انعکاس شمال - فرماندار ساری گفت: احداث راه ساری به کیاسر یکی از پروژه‌های ملی است و عملیات اجرای این پروژه از روز گذشته آغاز شد.


به گزارش انعکاس شمال ، جواد واحدی درجلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه توسعه ساری سبب توسعه مازندران می‌شود، اظهار کرد: اعضای شورای اداری شهرستان در اجرای سیاست دولت تدبیر و امید کمک‌کار فرماندار بودند.

وی با بیان اینکه 600 پروژه عمرانی در دست احداث بود که برخی از پروژه‌ها نیازمندی مرکز استان نبود ولی مطرح شد و با حمایت استاندار اعتبار بسیاری از پروژه‌ها نیز تأمین شد، افزود: برخی از پروژه‌ها به‌دلیل کمبود اعتبار دچار مشکل شده بود ولی با توجه به حمایت استاندار، این پروژه‌ها نیز در حال اجرا است.

فرماندار ساری با بیان اینکه بیشتر پروژه‌های عمرانی شهرستان ساری با تخصیص 70 درصد مواجه بود، خاطرنشان کرد: با پیگیری پایان سال مالی می‌توانیم تخصیص بیشتری به این پروژه‌ها داشته باشیم.

این مسئول با اعلام اینکه احداث راه ساری به کیاسر یکی از پروژه‌های ملی است، بیان کرد: پیگیری‌هایی در این زمینه انجام شد ولی نیاز به توجه بیشتر است.

واحدی درباره تأمین معدن شن و ماسه برای اجرای طرح پروژه ساری ـ تاکام، یادآور شد: با توجه به رفع نیازمندی پیمانکار پروژه برای تأمین مصالح از پیچ کلاج‌خسه اجرای پروژه ساری به تاکام دوباره از سر گرفته شد.

وی با عنوان اینکه اعتبار پروژه آب‌رسانی ساری دریافت شد و باید تلاش کنیم که مشکل آب شرب رفع شود، اضافه کرد: تکمیل کمربندی ساری، یکی از پروژه‌های مهم است که نیاز به توجه بیشتری دارد.

فرماندار ساری درباره اجرای پروژه مهم ورزشی در جاده ساری به قائم‌شهر، تصریح کرد: جانمایی درستی نسبت به اجرای این پروژه انجام نشد، اعتباراتی به این پروژه اختصاص پیدا کرد ولی نیاز است که اعتبار مناسب‌تری برای تکمیل اختصاص یابد.

این مسئول درباره تکمیل پروژه بیمارستان 320 تخت‌خوابی ساری، گفت: اعتبار برای اجرای این پروژه تخصیص داده شد که تلاش داریم برای تکمیل با مشکل مالی مواجه نشود.

واحدی درباره مباحث امنیتی ساری، افزود: مشکل امنیتی در شهرستان وجود ندارد، در بحث مواد مخدر و ساماندهی مناطق آلوده، اقدامات مناسبی انجام شد، میزان تخلف در این مناطق به‎شدت کاهش یافت و آرامش ویژه حاکم شد.

وی از برنامه‌ریزی برای تخریب برخی از واحدهای مسکونی در مناطقی که از آلودگی خارج شدند خبر داد و خاطرنشان کرد: تلاش داریم با تخریب این مناطق پروژه تفریحی‌توریستی نارنجستان ایجاد شود که با اجرای آن نماد خدمتگذاری به مردم به نمایش گذاشته می‌شود.

فرماندار ساری درباره اجرای طرح دریا، گفت: وضعیت دریای ساری در سنوات گذشته نامناسب بود که تلاش شد طرح دریا در مرکز مازندران ساماندهی شود و اقداماتی هم در سطح سواحل انجام شد.

همچنین امام جمعه موقت مرکز استان مازندران در این جلسه از استاندار و مدیران اجرایی خواستار تحقق شعار سال جاری مقام معظم رهبری همدلی و همزبانی در سطح استان شد.

حجت الاسلام محمد قاسمی بیان کرد: باید همه مدیران اجرایی به مرکز استان مازندران نگاه ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه حضور ۲۰ میلیون جمعیت شناور و گردشگر به استان چه فایده ای برای مازندران داشته اظهارداشت: آیا استان مازندران فقط باید زباله های گردشگران و مسافران در سطح استان را جمع کند؟ که باید مسئولان تدابیر جدیدی برای این امر بیندیشند.

قاسمی با بیان اینکه باید سطح استان را در کشور افزایش دهیم، افزود: باید استان و فرهنگ آن تغییر و نبوغ مازندرانی ها در کشور و جهان اسلام نشان داده شود.

وی تصریح کرد: دولت باید انقلاب مناسبی در زمینه اقتصاد گردشگری و کشاورزی در استان ایجاد کند.  

لازم به ذکر است در پایان این جلسه به پاس زحمات فرماندار مرکز استان لوح تقدیری از طرف انتظاری شهردار کیاسرتوسط استاندار مازندران به فرماندار ساری اهداگردید.

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :