تازه ها

دوشنبه 8 خرداد 1402-12:40 کد خبر:52671

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد منصوب شد


انعکاس شمال -

با حکم علی اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، محمد علی موسی پور گرجی به سمت مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد منصوب شد.محمدعلی موسی پور ، مدیرکل بنادرودریانوردی امیرآباد ، انتصاب ، علی اکبر صفایی ، مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی

  به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادرودریانوردی امیرآباد؛ مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی طی حکمی محمدعلی موسی پور گرجی را به عنوان مدیرکل بنادرودریانوردی امیرآباد منصوب کرد.

 

علی اکبر صفایی در این حکم ، به جذب و توسعه سرمایه گذاری بخش های خصوصی ، ایجاد پویایی در فضای کسب و کار ، ارتقاء فعالیت های ارزش افزوده ، توسعه حمل و نقل چندوجهی و زنجیره تامین با محوریت افزایش سهم بندر امیرآباد از ترانزیت منطقه ای دریای خزر تأکید کرد.

 

محمد علی موسی پور گرجی دارای مدرک کارشناسی کامپیوتر ، کارشناسی ارشد و دکترای مدیریت است و معاون امور بندری و اقتصادی، رییس اداره مطالعات و برنامه ریزی، رییس واحد کار و اشتغال و رییس اداره سرمایه گذاری اداره کل بنادر و دریانوردی امیر آباد را در کارنامه بیست ساله خود دارد .

 

گفتنی است معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در حکمی جداگانه محمدتقی انزان پور را به عنوان مدیرکل حقوقی این سازمان منصوب و از زحمات وی در زمان تصدی مدیرکلی بندرامیرآباد قدردانی کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :