تازه ها

شنبه 6 خرداد 1402-18:57 کد خبر:52666

کشف احتکار ۱۸ میلیاردی روغن موتور‌ در ساری


انعکاس شمال -سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی مازندران با اشراف اطلاعاتی خود از احتکار مقادیری قابل توجهی روغن موتور، که در انبار یک باب منزل در شهرستان ساری بوده، مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 

او افزود: کارآگاهان این پلیس پس از انجام تحقیقات تخصصی و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی، به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری محل را مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه این عملیات ۱۱ هزار و ۱۶۲ لیتر روغن موتور خودرو احتکار شده کشف شد.

 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران با بیان اینکه ارزش روغن موتور‌های مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه ۱۸ میلیارد ریال برآورد شده، گفت: انبار موصوف در سامانه جامع تجارت و سامانه جامع انبار‌ها ثبت نبوده که در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده برای رسیدگی قانونی به جرم تحویل مرجع قضائی شد.

 

سرهنگ محمد محمدپور از عزم راسخ پلیس برای شناسایی و برخورد قانونی با محتکران کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم خبر داد و افزود: از شهروندان می‌خواهیم هرگونه گزارش و اطلاعاتی در این زمینه دارند مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :