تازه ها

يکشنبه 18 مهر 1400-10:21 کد خبر:48383

آخرین اخبار از فعالیت های مهمترین سازمان تابعه شهرداری مرکز مازندران

تیم های عملیاتی سازمان عمران در پروژه همسان سازی قبور آرامگاه ملامجدالدین مشارکت مستقیم با مجریان امر داشته اند و با توجه به سیاست خودکفایی شهرداری ساری، عملیات عمرانی این پروژه در آرامگاه با استفاده از نیروها و ظرفیت های این سازمان در حال انجام می باشد.


به گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مرکز مازندران، در تشریح فعالیت های در دست اقدام و صورت گرفته این سازمان باید اظهار داشت به دنبال اتمام فاز اول آسفالت خیابان وصال حد فاصل میدان اصناف تا انتهای این مسیر متصل به کمربندی غربی به مساحت حدود 7000مترمربع، این عملیات طی پروسه شبانه به مساحت 5000 مترمربع از میدان مذکور به سمت چهارراه وصال آغاز شده و طی روزهای آتی با مساعدت شرایط جوی آماده بهره برداری عمومی شهروندان و ساکنین قرار خواهد گرفت.



 


پیاده روسازی میانگذر شهید مهدوی در خیابان فرهنگ در راستای تحقّق هدف مناسب سازی تردد عابرین پیاده و ساماندهی مبلمان شهری، با استفاده از مصنوع تولیدی موزائیک به مساحت حدود 2000 مترمربع مراحل پایانی خود را سپری می کند.

 

 

 

 

این گزارش با اشاره به پروژه های هدایت آب های سطحی سازمان عمران در نقاط مختلف شهر، می افزاید این سازمان عملیات احداث کانال خیابان منتهی به پارک جنگلی شهید زارع، کوچه جنب دانشگاه روزبهان، بلوار شهیدان فتح اللهی، بلوار پاسداران، کوچه مهدشت 8 بلوار کشاورز و نصب آبراهه بتنی کوچه امام رضا پشت هتل در کمربندی جنوبی را در حال اجرا دارد و این عملیات زیرساختی در کوچه فردوس 23 پل گردن، طالقانی اول بلوار امام رضا، مهدوی بلوار کشاورز و کوی شیخی بلوار پاسداران به اتمام رسیده است.

 

 

 

روابط عمومی سازمان عمران به اقدامات سازمان مذکور در محور ساماندهی اراضی شهری نیز اشاره و آورده است دیوار چینی انتهای بوستان ملل در محدوده سدلاستیکی و حاشیه مسیر اصلی کمربندی جنوبی در حال انجام است و این عملیات عمرانی با استفاده از مصنوع بتنی تولید شده سازمان عمران در کوچه دهقان بالادزا، خیابان 22 بهمن شرقی و کوی مومنی 2 پل گردن به مراحل پایانی رسیده است.

 

 

 

 

در بخشی دیگر از این خبر می خوانیم تیم های عملیاتی سازمان عمران در پروژه همسان سازی قبور آرامگاه ملامجدالدین مشارکت مستقیم با مجریان امر داشته اند و با توجه به سیاست خودکفایی شهرداری ساری، عملیات عمرانی این پروژه در آرامگاه با استفاده از نیروها و ظرفیت های این سازمان در حال انجام می باشد.

 

 

 

 

مجموعه سازمان عمران با حق شناسی از حمایت های اداری و ستادی اعضای شورای اسلامی شهر ساری، شهردار مرکز استان و مدیران شهری از فعالیت های سازمان عمران، تمامی فعالیت های عمرانی خود را با رعایت دقیق موازین قانونی و توجه کافی به استانداردهای فنی پایه گذاری و اجرا می کنند.

 

اخبار جدید از پروژه های این سازمان به صورت آنلاین از طریق این رسانه، کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام به آدرس sazmanomran_sari@ اطلاع رسانی خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :