تازه ها

چهارشنبه 19 خرداد 1400-6:56 کد خبر:48369

رد پای پررنگ سازمان عمران در گسترش شبانه بهسازی معابر شهر ساری


به گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مرکز مازندران، با همّت و تلاش مجدّانه تیم های عملیاتی سازمان عمران، عملیات بهسازی تقاطع ابن شهرآشوب ساروی از مسیرخیابان شیخ طبرسی به جمهوری اسلامی با بکارگیری دستگاه آسفالت تراش این سازمان و برداشت معبر معیوب قدیمی به صورت شبانه اجرا شد.

 

 

به دنبال این عملیات پیش نیاز عمرانی، معبر فوق با هدف روان سازی ترافیکی و ایجاد رفاه عمومی، تحت فرآیند روکش آسفالت قرار می گیرد.

 

عملیات بهسازی خیابان پل گردن نیز از روزهای گذشته با تلاش حوزه راهسازی سازمان عمران آغاز شده است؛ در این فرآیند نیز دستگاه آسفالت تراش عملیات برداشت مسیر را به انجام رساند که گزارش روند اتمام کار از طریق رسانه های منصوب به شهرداری ساری اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

 

گفتنی است پیشتر سازمان عمران در3 عملیات بهسازی شریان های ارتباطی شهر ساری مشارکت داشته به طوری که در پروژه شهرآشوب، خیابان نهضت و خیابان وصال شیرازی، مرحله برداشت مسیر توسط ماشین آلات این سازمان عملیاتی گردید.

 

اخبار جدید از پروژه های این سازمان به صورت آنلاین از طریق این رسانه، کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام به آدرس sazmanomran_sari@ اطلاع رسانی خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :