تازه ها

شنبه 13 دی 1399-21:18 کد خبر:48339

به همت دانشگاه های پیام نور و آزاد اسلامی مازندران برگزار می شود؛

یادواره مجازی حبیب انقلاب به یاد شهیدسلیمانی

انعکاس شمال - اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی با عنوان حبیب انقلاب 14 دی ماه سال جاری از ساعت 9 صبح در دانشگاه های آزاد و پیام نور مازندران بصورت مجازی برگزار می‌شود.


اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی با عنوان حبیب انقلاب 14 دی ماه سال جاری از ساعت 9 صبح در دانشگاه های آزاد و پیام نور مازندران بصورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش انعکاس شمال، دبیر ستاد گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی دردانشگاه های استان در نشستی با خبرنگاران  اظهار داشت: ۴۱ هزار دانشجو و سه هزار استاد و کارکنان در دانشگاه‌های آزاد استان و ۱۷۰ عضو هیئت علمی و۱۶۰۰ عضو مدعو و کارکنان و ۱۷ هزار دانشجو در دانشگاه‌های پیام نور استان فعالیت دارند که جامعه هدف اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی محسوب می شوند. حجت الاسلام احمد اسلامی با اشاره به اینکه جامعه دانشگاهی آزاد و پیام نور در استان بزرگ و فراگیر است، تصریح کرد: جامعه دانشگاهیان مازندران در راستای رسالت خود و به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، مراسمی  به صورت مشترک در جهت تبیین اندیشه ها و مکتب سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی برگزار می کنند.

وی در ادامه با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر شناخت و ترویج شاخصه ها و ویژگی حاج قاسم سلیمانی افزود: دانشگاهیان در مقابل مکتب سلیمانی تکلیف بزرگی دارند و جامعه بزرگ دانشگاهی باید با جریان سازی در دانشگاه ها تفکر انقلابی و مقاومت سردار را بعنوان اعضای فعال جریان ساز در دانشگاه‌ها ایجاد و این مکتب را در جامعه تبیین کنند.

حجت الاسلام اسلامی با اشاره به اینکه نگاه مکتبی سردار سلیمانی باید در حوزه مدیریت سیاسی، اقتصادی واجتماعی مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: باید ویژگی ها و  شاخص‌های مکتب سلیمانی بعنوان کلید واژه در متون درسی و مدیریتی ایجاد شود.

دبیر ستاد گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی یادآور شد: در همین راستا اولین سالگرد سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی با عنوان حبیب انقلاب به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی ساری ۱۴ دی ماه به صورت مجازی با سخنرانی سردار کمیل کهنسال از فرماندهان جبهه مقاومت و مشاور فرمانده کل سپاه و معتمد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به چرایی انتخاب این عنوان برای سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد : یکی از علتهای نامگذاری این سالگرد اسم رمز سردار سلیمانی پشت بی سیم در دفاع مقدس و هم در سوریه بوده است . حجت‌الاسلام اسلامی با اشاره به فرمایشات رهبری در مورد سردار سلیمانی که فرمودند ایشان رفیق خوب و عزیز ما و انقلاب بودند اظهار داشت : سردار سیلمانی علاوه بر فتح سرزمین ها فاتح قلب ها بودند .

دبیر ستاد گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در خاتمه با اشاره به همکاری دو بسیج استادان و نخبگان و بسیج دانشجویی ، صدا و سیما و بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس مازندران در این همایش تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور مازندران از همه ظرفیت ها برای برگزاری این مراسم استفاده می کند .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :