تازه ها

سه شنبه 25 آذر 1399-10:32 کد خبر:47339

مسئول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس در مازندران اعلام کرد:

کسب رتبه سوم خادمیاران مازندران در جشنواره خدمت رضوی کشور

انعکاس شمال - مسئول جشنواره خدمت دفترنمایندگی آستان قدس درمازندران تعداد آثار ارسالی خادمیاران رضوی استان به نخستین جشنواره خدمت را هزار و ۱۳۶ مورد اعلام کرد و گفت: مازندران در این جشنواره موفق به کسب جایگاه سوم کشور شده است.


به گزارش انعکاس شمال، سهیل صالحی، مسئول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس در مازندران  طی گفتگویی با خبرنگاران مرکز استان، به تشریح عملکرد دفتر نمایندگی آستان قدس در مازندران  و نحوه برگزاری دومین جشنواره خدمت رضوی پرداخت.

وی بابیان اینکه خادمیاران افتخاری حضرت ثامن‌الحجج(ع) در شهرستان‌ها و روستاهای استان خدمات در خور تقدیری در حوزه محرومیت‌زدایی انجام می‌دهند که البته قدردان این تلاش بی‌شائبه آن‌ها هستیم، گفت: در ده ماه کرونایی خادمیاران رضوی برای کمک به کادر درمانی، بهبود بیماران کرونایی و کمک به قطع زنجیره ابتلا به این ویروس منحوس، خدمات شایسته‌ای نظیر تولید و توزیع اقلام بهداشتی، ضدعفونی اماکن عمومی، منازل مردم و... در کارنامه خدمتی خود ثبت و درج کردند.

صالحی بابیان اینکه خادمیاران رضوی در این برهه از زمان برای رفع محرومیت در زمینه تهیه مایحتاج خانوارهای بی‌بضاعت، تهیه گوشی هوشمند برای دانش آموزان نیازمند، تأمین جهیزیه نوعروسان، تأمین داروی بیماران، تأمین اقساط عقب‌مانده بانکی و ... تلاش و همتی مضاعف داشتند،اظهار کرد: الگوسازی از فعالیت‌های برتر و نمونه‌ی این خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) از اهمیت والایی برخوردار است چراکه موجب تبیین و ترغیب دیگران به کار خیر می‌شود .

وی به راه‌اندازی طرح «جشنواره خدمت» در حوزه خادمیاری  باهدف تحقق این مهم اشاره و بیان کرد: این جشنواره به این منظور راه‌اندازی شده است تا خادمیاران فعالیت‌های الگویی ارائه دهند و آن را در سامانه خادمیاری آستان قدس رضوی ثبت کنند. م

سئول جشنواره خدمت دفترنمایندگی آستان قدس درمازندران در ادامه گزارش خود، تعداد آثار ارسالی خادمیاران رضوی استان به نخستین جشنواره خدمت را هزار و ۱۳۶ مورد اعلام کرد و افزود: مازندران در این جشنواره موفق به کسب جایگاه سوم کشور شده است.

وی همجنین از فراخوان دومین جشنواره خدمت خبر داد و از خادمیاران رضوی خواست تا با ارائه و ثبت الگوها و ایده‌های نو و خلاق در این جشنواره، به هرچه پویاتر شدن فعالیت خادمیاران رضوی کمک کنند.

صالحی در ادامه ضمن اشاره به همت والای خادمیاران رضوی استان برای لبیک گویی به منویات رهبری(مدظله‌العالی) مبنی بر دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی به اهمیت ثبت فعالیت های الگویی خادمیاران در سامانه خادمیاری استان اشاره کرد و گفت: بسیاری از فعالیت‌های ضد کرونایی خادمیاران استان قابلیت الگو بودن رادارند اما متأسفانه خادمیاران نسبت به ثبت فعالیت‌های الگو و نمونه در قسمت جشنواره خدمت سامانه خادمیاری آستان قدس رضوی کمتر اقبال نشان می‌دهند.

وی ضمن اعلام روز ۱۵ دی امسال به عنوان آخرین فرصت برای شرکت در جشنواره افزود: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از این جشنواره به معاونین محترم خادمیاری شهرستان‌ها و مسئول جشنواره خدمت مراجعه نمایند.

صالحی زمان داوری و ارسال آثار به دبیرخانه مرکزی این جشنواره را از ۱۵ مهرماه تا ۳۰ دی‌ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: کانون‌های محلی و خادمیاران برای حضور در جشنواره می‌بایست به سامانه خادمیاری مراجعه و ایده‌ها و پیشنهادهای خود در حوزه فعالیت‌های موفق و ارائه بسته جامعی از خدمات و ایجاد حال و هوای امام رضایی در بین خانواده‌های جامعه هدف را ثبت کنند.

وی همچنین به زمان برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره خدمت رضوی اشاره کرد وگفت: اختتامیه جشنواره در تمامی استان‌ها در دهه مبارکه فجر برگزار می‌شود.صالحی یادآور شد: در استان  از 8 خادمیار، 8مسئول کانون خدمت، 8رابط شهرستان وخادمیاران ستادی شهرستان‌ها(مجموعاً24نفر) به جهت حضور فعال در جشنواره خدمت تقدیر به عمل خواهد آمد و 1تا3اثر برتر از هر استان نیز در مشهد مقدس موردتقدیر قرار می‌گیرند.

وی در پایان بابیان اینکه شهرستان‌ها می‌توانند نمایشگاهی تصویری از فعالیت‌های برتر خادمیاران برگزار نمایند گفت: اطلاع‌رسانی مناسب جهت شرکت در دومین جشنواره خدمت توسط رابطین شهرستان‌ها مورد انتظار است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :