تازه ها

سه شنبه 27 آبان 1399-19:5 کد خبر:47329

صحبت های داغ و شنیدنی کارشناس صاحب نام رسانه در خصوص ورزش مازندران

وفایی نژاد تصریح کرد: در بیشتر موارد مدیران کل، دستگاه ورزش را نردبانی برای رسیدن به امیال سیاسی خود قرار دادند که حاصل آن برای مازندران هیچ ارمغانی نداشت.


به گزارش انعکاس شمال، شعبان وفایی نژاد یکی از پرسابقه ترین مفسران ورزش کشور در جمع کثیری از خبرنگاران ورزشی استان پیرامون آخرین تحولات ورزش مازندران گفت: متاسفانه ورزش مازندران همچون همیشه بعنوان ابزاری برای آزمایش و کسب تجربه مدیران مبتدی واقع شده است.

 

استعفای شعبان وفایی نژاد از هیأت رئیسه کشتی مازندران | شهرآشوب

 

وی افزود: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بالغ بر 15 مدیر بر مسند مدیریت ورزش استان قرار گرفتند که بیش از 80% آنها از جمله حسن رنگرز اولین تجربه مدیریت ورزش استانی خود را در مازندران منصوب شدند؛ در میان این مدیران می‌شود به آقایان خطیب، پریچهره، قره و منتقمی توانستند پس از مازندران در استان‌های دیگر نیز مدیریت ورزشی نمایند.

 

وفایی نژاد تصریح کرد: در بیشتر موارد مدیران کل، دستگاه ورزش را نردبانی برای رسیدن به امیال سیاسی خود قرار دادند که حاصل آن برای مازندران هیچ ارمغانی نداشت.

 

این کارشناس خاطر نشان کرد: ورزشی های مازندرانی پس از شنیدن خبر انتصاب رنگرز به جهت اینکه قهرمانی بلند آوازه و از جنس ورزش بود بسیار مسرور و شادمان شدند چرا که این اتفاق برای نخستین بار در طول تاریخ ورزش مازندران بوقوع پیوست که یک قهرمان ملی بر صندلی داغ مدیرکلی ورزش مازندران بنشیند.

 

شعبان وفایی نژاد با بیان اینکه متاسفانه تا این لحظه باتوجه به شرایط موجود (کرونایی) که منجر به تعطیلی ورزش در کشور انجامیده، گفت: تمامی تحرکات و اقدامات ایشان همچون مدیران گذشته روزمرگی شده و کمترین طرح و برنامه ای را مشاهده نکردیم؛ باتوجه به جابجایی های صورت گرفته در معاونت و راس ادارات ورزش، انتظارات ورزشی های استان تامین نشده و بیشتر برنامه وی صرف دید و بازدیدها و نشست با رجال سیاسی استان شده.

 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد رنگرز جوان با تغییر رویه در تغییر تفکرات، راه خود را با مدیران گذشته جدا کرده و فقط به فکر خدمت بی منت به ورزش مازندران باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :