تازه ها

جمعه 16 آبان 1399-13:46 کد خبر:47319

ردپای مشهود سازمان عمران:

توسعه بهسازی معابر شرق ساری


به گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مرکز مازندران، با تداوم سیاست های اجرایی شهرداری در عمران و آبادانی معابر شرق ساری، مراحل تکمیلی بهسازی کوچه آزادگان 3 واقع در بلوار امام رضا توسط تیم های عملیاتی این سازمان به انجام رسیده است.

 

 

 

در حالی که پیشتر به دنبال بازدید عباس رجبی شهردار ساری از محلات بلوار امام رضا و عمل به وعده رفع نیازهای شهروندان ساکن، اقدامات زیرساختی خاکبرداری، نصب نوه بتنی و زیرسازی این کوچه از سوی تلاشگران سازمان عمران اجرا شده بود، عملیات روکش آسفالت به مساحت حدود 2000 متر مربع انجام و آماده بهره برداری شهروندان قرار گرفته است.

 

 

 

 

پروژه های متنوع عمرانی بلوار امام رضا از جمله نیازها و خواسته ای برحق شهروندان ساکن در این منطقه بود که سال ها مغفول مانده اما با نگاه عمیق مدیریت شهری طی 1 سال گذشته اقدامات شایانی جهت تحولات عمرانی این منطقه صورت گرفته که پیشتر بهسازی ریفیوژ میانی و آسفالت ضلع شمالی و جنوبی بلوار امام رضا از سوی سازمان عمران، خود مصداقی بارز از خدمات انجام شده است.

 

 

گفتنی است تا لحظه انتشار این خبر عملیات ترمیم آسفالت کوچه جهان پیما در همین منطقه به منظور اجرای درخواست عمومی، روانسازی تردد مردم و ایجاد امنیت روانی  ساکنین در حال انجام است که گزارش تکمیلی متعاقباً از طریق رسانه های منصوب به شهرداری ساری و این سازمان اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

اخبار جدید از پروژه های این سازمان به صورت آنلاین از طریق این رسانه، کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام به آدرس sazmanomran_sari@ اطلاع رسانی خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :