تازه ها

سه شنبه 25 فروردين 1394-16:58 کد خبر:4670

واکنش آیت‌الله وحیدخراسانی به لغو عمره


یک مرجع تقلید با اشاره به حادثه فرودگاه جده خاطرنشان کرد که آنچه مایه عزت این مملکت و رفعت شیعه شود باید‌‌ همان را خواست.
 
آیت‌الله وحید خراسانی ظهر امروز در دیدار هیات رئیسه اتحادیه انجمن اسلامی‌های دانشگاه آزاد اسلامی  با اشاره به اتفاق فرودگاه جده عربستان و تعرض به دو نوجوان ایرانی و پس از آن دستور رئیس جمهور مبنی بر توقف سفر حج عمره تا مجازات عاملان آن حادثه٬ گفت: آنچه مایه عزت این مملکت و رفعت شیعه شود باید‌‌ همان را خواست؛ کسانی که پیرو امیرالمومنین امام علی (ع) هستند، ‌همانطوری که مولایشان آقای عالم است خودشان هم باید آقای عالم باشند.
 
این مرجع تقلید با بیان اینکه امیدوارم کمالات علمی نصیبتان شود٬ اظهار داشت: خدمت به امام زمان و دین تنها منحصر در اهل علم و مبلس به لباس روحانیت نیست؛ ‌یعنی همه افراد در همه طبقات می‌توانند در راه امام زمان باشند.
 
وی با بیان اینکه اگر از جوانی با برنامه و در راه دین و امام زمان حرکت کنید٬ سعادت ابدی برایتان محقق خواهد شد٬ گفت: راه اول سعادت ربط با خداست چون هر چه داریم از او ست و از این رو هیچ انسانی نباید خدا را فراموش کند؛ راه ربط با خدا هم نماز است و از این رو سعی کنید به نمازتان اهمیت دهید وهمه روزه نیز قرآن را تلاوت وبرای درک آن نیز بکوشید.
 
این مرجع تقلید تاکیدکرد: همانگونه که نسیم بهار طبیعت مرده را زنده می‌کند تلاوت کلام الله نیز روح مرده را زنده می‌کند و از این رو توصیه می‌کنم از جوانی به قرآن روی بیاورید.
 
 

منبع: ایلنا
نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :