تازه ها

سه شنبه 25 فروردين 1394-16:17 کد خبر:4657

برپایی جشنواره «زوج‌های خوشبخت» در مازندران

انعکاس شمال - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از برپایی جشنواره «زوج‌های خوشبخت» در همه شهرهای این استان طی سال جاری خبر داد


به گزارش انعکاس شمال ،مریم جمشیدی  با تأکید بر لزوم گسترش بحث آموزش و پژوهش در حوزه زنان، بیان داشت: در این حوزه با نظرات کارشناسی حرکت رو به جلوی مطلوبی ترسیم شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه‌های عفاف و حجاب و توجه به دانش‌آموزان و دانشجویان دختر برنامه‌های مختلفی در غالب کارگاه‌ها، همایش‌ها، نشست‌ها و تفاهم‌نامه‌ها در کارگروه تخصصی زنان و خانواده استان مازندران در دستور کار قرار دارد، افزود: در زمینه تحکیم بنیان خانواده نیز جشنواره‌ زوج‌های خوشبخت در سال گذشته با ۵۶ جشنواره اجرایی شده است که با استقبال خوبی همراه بود.

وی از برپایی این جشنواره‌ها در سراسر شهرهای استان طی سال جاری خبر داد و گفت: معتقدم همکاری و تعامل برای برگزاری اینگونه جشنواره‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران اضافه کرد: با توجه به رفع مشکلات مالی و اعتباری در حوزه بانوان و خانواده از اعتبارات ملی امسال ویژه برنامه‌های خوبی در سطح روستاها نیز اجرایی می‌شود.

جمشیدی گفت: توجه ویژه به زنان سرپرست خانوار مورد توجه ویژه قرار دارد و بازارچه دائمی زنان سرپرست خانوار که در سال ۹۳ پیگیری شد امسال در استان دایر خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :