تازه ها

شنبه 10 آبان 1399-22:58 کد خبر:46321

رسانه ها نقشی بی بدیل در تبیین حرکت ضد استکباری 13 آبان دارند


به گزارش انعکاس شمال، مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران با تاکید بر نقش بی بدیل رسانه ها در تبیین اهداف و آمران های 13 آبان ماه؛ این رو ز را  تاریخ عطفی در تمامی حرکت های انقلاب دینی در دنیا دانست و اظهار کرد: 13 آبان ماه لحظاتی فراموش ناشدنی را در حافظه تاریخ انقلاب اسلامی نهادینه کرده که گنیجنه ای بزرگ برای نسل های جدید است.


عبدالمهدی حق شناس 13 آبان ماه را مصداق بارز برتری دست الهی بر دست استکبار و طاغوت زمانه دانست و گفت: در 13 آبان ماه سال 43، 57 و 58 اتفاق های مهمی رقم خورد که موجب شروع مبارزه انقلابی، تبین آرمان های ضد استکباری و نهایتا اخراج امریکایی ها از ایران بود.

 

برگزاری همایش رسانه در گذر انقلاب در ساری


وی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در آبان ماه سال 58 ، اظهار کرد: وقتی معمار انقلاب اسلامی تسخیر لانه جاسوسی توسط جوانان دانشجوی انقلابی را انقلاب دوم اسلامی معرفی کردند پس نشان از عظمت این حرکت خودجوش ضد استعماری و استکباری دانشحویان دارد.  


مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران مبارزه و ایستادگی در برابر زورگویی ها و زیاده خوهای استکبارجهانی را وظیفه هر مسلمان انقلابی در سراسر دنیا دانست و اظهار کرد: مگر می شود یزید زمانه را دید و در برابر جنایت های او سکوت کرد؟ مگر می شود تجاوز و تغرض به ملت های اسلامی توسط استکبار جهانی و عوامل مزدور ان را در کشورهای اسلامی مشاهده کرد و زبان به دهان گرفت؟ یکی از اهداف انقلاب اسلامی ایستادگی در برابر زورگویی های استکبار جهانی بوده است.


حق شناس در ادامه تاکید  کرد: زنده نگه داشتن این روز تاریخی پرغنی از اصول انقلاب اسلامی وظیفه ای خطیری است که متوجه رسانه و اصحاب رسانه است تا با تبیین درست، دقیق و انقلابی نسبت به بررسی، تحلیل و واکاوی آن برای دیگر نسل ها زمینه شناخت درست آن را برای دیگر نسل ها محیا کند.


وی با بیان اینکه رسانه ها می توانند با تبیین درست جنایت های استکبار جهانی به سردمداری آمریکا تاریخ سراسر ذلت بار آن ها را به تصویر بکشند، تصریح کرد: اگر رسانه ها تبیین درست از چهره آلوده استکبارجهانی داشته باشند یقینا عظمت حرکت ضد استکباری 13 آبان ماه نوجوانان انقلابی سال 57 و جوانان دانشجوی انقلابی در 13 آبان ماه سال 58 بهتر و بیشتر دیده خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :