تازه ها

چهارشنبه 19 فروردين 1394-19:17 کد خبر:4590

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت:

اگر ناطق بیاید , لاریجانی کاندیدا نخواهد شد

انعکاس شمال - عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت : لاریجانی و ناطق نوری دو چهره تاثیرگذار در انتخابات مجلس دهم هستند و در صورت به میدان نیامدن یکی از آنها دیگری از او حمایت خواهد کرد.

 


سید رمضان شجاعی کیاسری، عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فراکسیون در حال بررسی برای ورود به انتخابات مجلس دهم است، به خبرنگار نامه نیوز گفت:  تاکنون به استراتژی مشخصی برای ورود به انتخابات نرسیده ایم، آقایان باید بنشینند و مسائل را روشن کنند و یک برنامه مشخص را تدوین کنند.
 
وی در خصوص نقش لاریجانی و ناطق نوری به عنوان محورهای فعالیت اصولگرایان معتدل در انتخابات پیش رو، اظهار داشت: قطعا آقای ناطق نوری می توانند در انتخابات مجلس دهم چه در بعد حمایت از کاندیداها و افراد چه کاندیدا شدن نقش آفرین باشند و تاثیر سازنده و موثری در روند انتخابات ایفا کنند.
 
نماینده مردم ساری در مجلس با تاکید براینکه اگر ناطق نوری در انتخابات حضور یابد لاریجانی کاندیدا نخواهد شد، گفت: گویا آقایان با هم در این زمینه که اگر هرکدام بیایند دیگری کاندیدا نشود و از او حمایت کند گفتگوهایی نیز داشته اند.
 
شجاعی کیاسری با تاکید براینکه احتمال کاندیدا شدن ناطق نوری در انتخابات مجلس ضعیف است، خاطرنشان کرد: اگر لاریجانی به صحنه نیاد ناطق می آید ولی در کل می توان گفت هر دوی این شخصیت ها نقش قوی و تاثیرگذاری را در انتخابات خواهند داشت. این تاثیرگذاری هم در بعد کاندیدا شدن آنها است هم در بعد حمایت و پشتیبانی از افرادی که وارد صحنه رقابت می شوند.
 
نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :