تازه ها

چهارشنبه 19 فروردين 1394-18:53 کد خبر:4586

سید رمضان شجاعی :

بررسی اهمیت و نقش رسانه ملی برای تحقق شعار سال در شورای نظارت بر صدا و سیما

انعکاس شمال - عضو مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما گفت: موضوعات ملی، وفاق ملی و وحدت ملی از جمله نکات اصلی در شعار امسال بود که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد لذا تحقق اهداف این شعار تنها از عهده رسانه ها به خصوص رسانه ملی بر می آید.


سید رمضان شجاعی کیاسری با اشاره به نقش مهم صداوسیما در ایجاد تعامل میان قوا گفت: صداوسیما می تواند نقش مثبت، مؤثر و سازنده ای در ایجاد و انعکاس تعامل میان قوا داشته باشد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: ما این مسأله را در شورای نظارت بر صداوسیما نیز مطرح کرده ایم و در جلسه این هفته نیز مورد بحث قرار خواهد گرفت.

وی همچنین با اشاره به نامگذاری این سال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان "دولت و ملت، همزبانی و همدلی" گفت: نقش صداوسیما می تواند در برجسته کردن موفقیت هایی که متعلق به ملت است موثر باشد.

شجاعی کیاسری ادامه داد: موضوعات ملی، وفاق ملی و وحدت ملی از جمله نکات اصلی در شعار امسال بود که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد لذا تحقق اهداف این شعار تنها از عهده رسانه ها به خصوص رسانه ملی بر می آید.

عضو مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما در پایان خاطرنشان کرد: صداوسیما می تواند با انعکاس عملکرد دولت و ارائه برنامه های دولت به مردم از طریق این رسانه، فضا را تعاملی تر کرده و با شناسایی ظرفیت ها به یکدیگر موجبات استفاده از آن را چه برای دولت و چه برای ملت فراهم کند

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :