تازه ها

چهارشنبه 19 فروردين 1394-18:39 کد خبر:4585

شهردارساری پس از بازديد از پروژه هاي عمراني :

افتتاح این پروژه ها سهم مهمي در ايجاد آرامش روحي و رواني شهروندان دارد

انعکاس شمال - شهردار ساري طي يك بازديد از مهمترين پروژه هاي عمراني ساري كه برخي از آنها سهم بزرگي در مناسب سازي ترافيك مركز استان دارند از روند احداث آنها ابراز رضايت كرد.


به گزارش انعکاس شمال به نقل از مركز امور رسانه شهرداري ساري عبوري كه در اين بازديد ها از سوي فرزانه ، رشيدي و طاهري معاونان شهرسازي ،فني و عمراني و نيز امور مالي و اداري و همچنين مديران تعدادي از سازمانهاي تابعه شهرداري سار ي همراهي مي شد در نخستين ايستگاه از فاز دوم ميانگذر شمالي بازديد كرد .

اين فاز كه از سه راه فلسطين تا ميدان شهيدان عبوري ادامه دارد به دليل تعداد متعدد فرعي ها و نيز تاسيساتي مانند  برق و آب و گاز  از حساسيت بالايي برخوردار مي باشد . حدود  700 متر طول واز 30تا 45 متر عرض دارد .  شهردار ساري در اين بازديد با اشاره به اهميت فاز دوم ميانگذز شمالي براي اجراي دقيق و سريع آن دستورات لازم را ابلاغ كرد .

عبوري و همراهان پس از ميانگذر خيابان فرهنگ و بلوار طالقاني ديدار كردند تا شاهد كار بزرگ و عظيمي باشند كه از سوي سازمان عمران شهرداري ساري با مديريت قابل تقدير كمال آقاميري رقم خورده است .

عبوري با تقدير از آقاميري و همكارانش در سازمان عمران اتمام اين ميانگذر را نقطه عطفي عنوان كرد كه مي تواند ميزان چشمگيري از ترافيك ميدان شهدا و بلوار طالقاني را كاهش دهد .

اين گزارش حاكيست شهردار ساري ، معاونان و مديران حاضر در بازديدهاي امروز آنگاه از فاز دوم پل شهيد نوري (ذغالچال)ديدار كردند .

عبوري ضمن بيان اين مطلب كه احداث اين پل خواسته ديرينه ساكنين  منطقه ذغالچال مي باشد به نقش آن در كاهش ترافيك ورودي شرقي ساري اشاره كرد و گفت : با توجه به اينكه شركت نفت با حجم بسيار بالاي ورودي و خروجي هاي آن و نيز منطقه ذغالچال در اين قسمت از ساري قرار دارند ناخواسته ترافيك سنگيني را به ساري تحميل كردند كه اميدواريم اين پل بتواند آن را به ميزان چشمگيري كاهش دهد .

خبرنگار مركز امور رسانه شهرداري ساري در ادامه گزارش خود از ديدار شهردار و همراهان از بازپيرايي بوستان قائم ؛ دور برگردان كنار بيمارستان شفا و پارك در حال احداث جهاد خبر داده و مي افزايد : مهدي عبوري در مصاحبه اي اتمام اين پروژه ها را در آينده اي نزديك سرآغاز عصر تازه اي از ترافيك مركز استان ناميد و تاكيد كرد انتظار داريم بزودي شاهد كاهش بار ترافيك در تمامي نقاط شهر بوده و اين پروژه ها در ايجاد آرامش روحي و رواني شهروندان هم سهم مهمي ايفا كنند .

شهردار ساري با تجليل از همكاران خود بخاطر اجراي دقيق و سريع پروژه ها بر تاثير اين سازه ها بر زيبايي شهر تاكيد كرد و آنها را پروژه هايي دانست كه هم ترافيك را مناسب سازي مي كنند و هم جلوه هاي شهري را دو چندان مي سازند . زيرا ما به صرف احداث چند خيابان بسنده نكرديم بلكه آنها را به فرصتي تبديل كرديم براي هرچه زيباتر شدن شهري كه مردم آن شايسته زندگي در يك شهر زيبا هستند . 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :