تازه ها

چهارشنبه 19 شهريور 1399-20:48 کد خبر:44271

کوتاه از کشتی در مازندران


به گزارش انعکاس شمال، اسماعیل دنگسرگی، حسین کریمی دو مربی المپیکی مازندران در مسابقات کشتی در برزیل و لندن اعلام کردند با هیات کشتی مازندران با توجه به شرایط بد و اختلافات و اعتراضات و انتقادات و بی سازمانی ها انتصابات مسئله دار حاضر به همکاری با عسگری محمدیان ریاست هیات استان مازندران نیستند.

 

کریمی» با همتایان خود در تیم ملی کشتی کنار نمی‌آمد - ایرنا

قبل از این ها علی شکری پور، سید علی خدائی، مجتبی حسین پور، دکتر مجید ترکان، سید مراد محمدی و بسیاری از روسای هیات های شهرهای مازندران و مربیان مازندران بنا به دلایلی که داشته اند شرایط کنونی را برای همکاری و همراهی با هیات استان مناسب نمی دانستند. با توجه به تحولات در مدیریت ورزش مازندران و مباحث تبانی و مهندسی انتخابات ریاست هیات کشتی مازندران متاسفانه کشتی این دیار دچار چند دستگی و اختلافات شدید شده است.


یکی از مهمترین انتظاراتی که از مدیرکل آینده ورزش جوانان مازندران جامعه ورزشی دارند رسیدگی به اعتراضات و انتقادات و اختلافات حاکم بر کشتی این دیار می باشد. اکثریت اهالی کشتی در شهرهای مازندران طبل مخالفت و عدم همکاری با هیات کنونی بصدا درآورده اند.


امید است هر چه سریعتر ریشه اختلافات و اعتراضات و ناهماهنگی ها در کشتی استان حل شود. بزرگان خوشنام و بنام کشتی مازندران وارد گود خدمت شدند همه باید عسگری محمدیان را جهت خدمت به کشتی مازندران یاری کنند. عسگری محمدیان هم باید به حق و حقوق و جایگاه مربیان سازنده و روسای هیات کشتی شهرهای مازندران با تکریم و احترام برخورد کنند. باید مقتدر و مستقل باشد. نباید تحت امر دیگران باشند فقط به خدمت در کشتی فکر کنند.

 

شعبان وفایی نژاد

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :