تازه ها

پنجشنبه 6 شهريور 1399-13:5 کد خبر:44253

افزایش حقوق کارکنان شهرداری‌ها

سخنگوی وزارت کشور از تصویب افزایش حقوق و مزایای شهرداران و کارکنان شهرداری‌های کشور در جلسه هیات وزیران به استناد قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان خبر داد.


سخنگوی وزارت کشور از تصویب افزایش حقوق و مزایای شهرداران و کارکنان شهرداری‌های کشور در جلسه هیات وزیران به استناد قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان خبر داد.

 به گزارش انعکاس شمال، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور ارتقا وضعیت معیشتی کارکنان شهرداری‌ها را یکی از دغدغه های مهم وزیر کشور عنوان کرد و اظهارکرد: پیشنهاد افزایش حقوق و مزایای شهرداران و کارکنان شهرداری ها در سالهای ۹۷ و ۹۸ به منظور رفع تبعیض موجود میان حقوق و مزایای شهرداران و کارکنان شهرداری ها با مدیران و کارکنان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری و دارای شرایط مشابه با پیشنهاد وزارت کشور به سازمان اداری و استخدامی کشور ارایه شد.

وی در ادامه با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی فوق‌ العاده جذب کارکنان شهرداری‌ها و افزایش فوق العاده جذب شهرداران براساس مصوبه ۲۷ بهمن ۹۸ هیات محترم وزیران، افزود: شکاف موجود در تعیین و پرداخت حقوق و مزایای کارکنان دستگاههای دولتی با شهرداران و کارکنان شهرداری‌ها به دلیل ابلاغ بخشنامه ۳۰ بهمن ۹۸ سازمان برنامه و بودجه کشور و افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری، به طرز قابل ملاحظه و تصاعدی افزایش یافت.

 

سخنگوی وزارت کشور تصریح کرد: باتوجه به مراتب فوق و به منظور کاهش تفاوت مذکور و در راستای ایجاد عدالت در نظام پرداخت کارکنان و نگهداری نیروهای متخصص در شهرداری‌ها با حمایت های رحمانی فضلی وزیر محترم کشور پیشنهاد مجدد حاوی افزایش حقوق و مزایای کارکنان شهرداری ها و شهرداران با محورهای "افزایش فوق العاده جذب"، "برقراری فوق العاده خاص" و "افزایش فوق العاده بدی آب و هوا، محرومیت از تسهیلات زندگی و محل خدمت" و "افزایش فوق العاده جذب کارکنان شهرداری تهران" از سوی وزارت کشور تدوین و به سازمان اداری و استخدامی کشور ارائه و در نهایت همزمان با هفته دولت در جلسه اخیر هیات وزیران تصویب شد.

سامانی یادآور شد: با تصویب افزایش حقوق و مزایای شهرداران و کارکنان شهرداری ها موجبات ارتقاء سطح معیشت و تأمین آتیه این عزیزان فراهم می شود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :