تازه ها

جمعه 29 اسفند 1393-22:15 کد خبر:4333

400 واحد اقامتی در بابلسر آماده خدمت رسانی است

انعکاس شمال - فرماندار بابلسر از آماده‌سازی ۴۰۰ واحد اقامتی بابلسر در ایام نوروز ۹۴ برای مسافران خبر داد.


به گزارش انعکاس شمال ، سیدعلی اسد اظهار داشت: بیش از ۲۵ هزار تخت در قالب بیش از ۴۰۰ واحد اقامتی و گردشگری در سطح نوار ساحلی شهرستان بابلسر، آماده پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی است.

وی با بیان اینکه با انجام فعالیت‌های عمرانی، زیرساختی و اشتغال‌زایی مهاجرت معکوس به روستاهای مازندران را دنبال می‌کنیم، افزود: با وجود مشکلات مالی، اعتبارات عمرانی امسال در روستاهای استان ۲ برابر گذشته افزایش اشته است.

عبدی با اشاره به وجود یش از ۲ هزار و ۹۰۰ روستا در مازندران، گفت: بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در روستاهای استان زندگی می‌کنند.

وی تاکید کرد: هزار و ۹۰۰ دهیاری در استان وجود دارد و همه روستاهای بالای ۵۰ خانوار استان دهیاری دارند.

مدیرکل روستایی استانداری مازندران، از نیازمندی برای ساخت دهیاری در ۲۴۰ روستای بیش از ۳۰ خانوار خبر داد و تصریح کرد: مجوز دهیاری برای ۱۱۲ روستا بالای ۵۰ خانوار نیز دریافت شده است.

وی با بیان اینکه آموزش دهیاران از موضوعات اساسی بود که در سال ۹۳ انجام شد، خاطر نشان کرد: آموزش گردشگری روستایی از موضوعات آموزشی اساسی بوده که امسال پیگیری شد.

عبدی با اشاره به رایزنی برای در یافت تسهیلات با بهره ۴ تا ۱۲ درصد ویزه روستاییان و توسعه مشاغل خانگی تاثیرگذار در معیشت خانوارهای روستایی، گفت: طرح‌های هادی روستایی نیز در ۱۷۰۰ روستای مازندران با پیشرفت ۵۰ درصد در حال انجام بوه و هم اکنون فاز نخست طرح‌های هادی در روستاهای زیر پوشش طرح انجام شده است.

عضو ستاد تسهیلات سفر مازندران  افزود‌: از ۲۶ اسفند دهیاران فضا را برای پذیرایی از میهمانان نوروزی آماده کرده اند.

وی به کسب رتبه نخست مازندران در آسفالت راه روستایی با مشارکت مردمی اشاره کرد و توجه به فعالیت‌های روستایی را خواستار شد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :