تازه ها

جمعه 29 اسفند 1393-22:9 کد خبر:4332

هیچ مشکل خاصی در مبادی ورودی مازندران گزارش نشده است

انعکاس شمال - معاون عمرانی استاندار مازندران هیچ مشکل خاصی در مبادی ورودی مازندران گزارش نشده است، تصریح کرد: شاید خیلی ها به ترافیک جاده ها اشاره کنند اما با گام بلندی که دولت برداشته امروز شاهد هستیم بخش اعظمی از پروژه جاده سوادکوه انجام شده است.


علی نبیان در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران اظهار کرد: اصحاب رسانه با انرژی مضاعف در ایامی که همه در ثانیه های آخر سال در کنار خانواده های خود هستند، در این مکان حضور می یابند تا اقدامات انجام شده درباره سفر را رصد کنند.

معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه اجرای عملیات نوروزی در مازندران از 25 اسفند شروع شد، گفت: همکاران ما در پلیس راه، نیروی انتظامی، هلال احمر، اورژانس، راهداری، و ... در تلاش برای ارایه خدمات سفر هستند.

وی با اشاره به اینکه تا این لحظه هیچ مشکل خاصی در مبادی ورودی مازندران گزارش نشده است، تصریح کرد: شاید خیلی ها به ترافیک جاده ها اشاره کنند اما با گام بلندی که دولت برداشته امروز شاهد هستیم بخش اعظمی از پروژه جاده سوادکوه انجام شده است.

نبیان ادامه داد: یکی از نقاط دارای چالش در مازندران تونل ورسک بود که به اتمام رسید و از تهران تا نزدیکی های پل سفید دارای دو لاین مجزا برای تردد خودرو است.

وی با بیان اینکه از الان تا عصر فردا بیشترین حضور مسافران را در مازندران خواهیم داشت، گفت: بسیاری از افراد بعد از زمان تحویل سال، به سمت مازندران حرکت می کنند.

نبیان با اشاره به آماده باش صد درصد نیروهای امدادی و خدماتی، اظهار کرد: سرویس دهی به همکاران آموزش و پرورش مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شهرداران تمامی مبادی ورودی شهر و همه مسیرها را از باب تمیز کردن زباله، اقدامات اجرایی را انجام دهند، یادآور شد: امسال باید با ادبیات دیگری میزبان مسافران باشیم چون با انرژی مضاعفی در خدمت مردم ایران خواهیم بود و این بیان را در اجرای اقدامات باید داشته باشیم.

این مسئول تصریح کرد: همدلی و همفکری در دستگاه های اجرایی ذی مدخل در ستاد اجرایی خدمات سفر وجود دارد.

نبیان ادامه داد: شاید خیلی از افراد برای نخستین بار سفر به مازندران را انتخاب کرده باشند و اگر نقصانی وجود داشته باشد در اذهان این افراد ثبت و ضبط می شود.

وی با بیان اینکه دست به دست هم دهیم و بهار فاطمی زیبایی را برای مسافرانی که مازندران را انتخاب می کنند رقم بزنیم، گفت: امیدوارم به عنوان خادم بتوانیم گامی برای برون رفت از مشکلات داشته باشیم.

نبیان یادآورشد: با تدبیری که دولتمردان انجام می دهند بارقه امید را در دل مردم ساری و جاری می کنند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :