تازه ها

پنجشنبه 28 اسفند 1393-21:3 کد خبر:4329

مرکزرسانه شهرداری اعلام کرد:

هرشهروند یک خبرنگار

انعکاس شمال - راحله حاجيان مشاور در امور رسانه شهردار ساري ضمن اعلام اين مطلب كه چند تيم خبري طي تعطيلات نوروزي تمامي رخدادهاي شهري را بازتاب مي دهند از تشكيل هر شهروند يك خبرنگاردر روزهاي آغازين سال جديد خبر داد .


به گزارش انعکاس شمال به نقل ازمركز امور رسانه شهرداري ساري حاجيان طي مصاحبه اي ضمن تشريح فعاليت هاي اين تيم هاي خبري گفت : تعدادي از خبرنگاران فعال با اعلام آمادگي جهت همكاري با مركز امور رسانه شهرداري ساري  با استقرار در كمپ هاي ورودي شهر و نيز برخي اماكن عمومي مانند بوستان ملل و پاركها و اماكن ديدني شهر ضمن تهيه گزارش هاي متنوع از مسافران نوروزي به انتشار رخدادهايي مي پردازند كه در حوزه شهري بوقوع مي پيوندند .

وي با تاكيد بر اين مطلب كه اخبار و گزارشهاي اين تيم ها هم در چند سايت فعال منتشر مي شوند و هم در سايت مركز امور رسانه شهرداري افزود : از سويي ديگر يكي از خبرنگاران با تجربه نيز به نمايندگي از شهرداري و شوراي اسلامي شهر ساري با كاروان راهيان نور همراه خواهد شد  تا در اين خصوص نيز خبررساني گردد .

خاصه آنكه هر ساله در ايام تعطيلات نوروزي جمع كثيري از مردم ساري همراه با اين كاروانها روزهاي آغازين سال جديد را در مناطق جنگي سپري مي كنند و تعطيلات خاطره انگيزي را رقم مي زنند .

مشاور  رسانه اي شهردار ساري در پايان از تشكيل ((هر شهروند يك خبرنگار)) در تعطيلات نوروزي خبر داد و خاطرنشان كرد : بر اساس اين طرح شهروندان عزيز مي توانند مشاهدات خود را از رخدادهايي كه جنبه خبري داشته و اطلاع از آنها براي ديگران خالي از جذابيت نيست از طريق تلفن 137 در اختيار مركز امور رسانه شهرداري ساري قرار دهند تا پس از بازآرايي آنها اين خبرها را از طريق سايت اين مركز بازنشر دهيم .

وي در پايان تاكيد كرد : مركز امور رسانه شهرداري ساري از طريق شماره تلفن مذكور در تمامي ساعات شبانه روز در خدمت عزيزاني خواهد بود كه در طرح ((هر شهروند  يك خبرنگار)) آماده همكاري با ما مي باشند . 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :